Vinz schreef:Best goed, het wordt nu ook wel weer eens tijd wat minder te gaan drinken. Straks even de laatste 2 biertjes, dan is het weer even leuk geweest.
Ok ik heb dus gister wijn gedronken, en net weer bier gehaald. HELP!
Vinz schreef:Best goed, het wordt nu ook wel weer eens tijd wat minder te gaan drinken. Straks even de laatste 2 biertjes, dan is het weer even leuk geweest.
Tomaat schreef:Andyy schreef:ben er heel slecht in maar moet toch echt gaan stoppen ben ik bang, heb vanacht echt TE gek gedaan.. zoals wel vaker..
maar deze keer ging het me echt te ver, heb me eigen moeder geslagen wat ik normaal nooit van me leven zou doen hoe boos ze me ook maakt. ken mezelf wel ophangen zo kut voel ik me mag niet thuiskomen dit weekend en ze wilt hulp voor me zoeken
Hmm is behoorlijk kut inderdaad... Hoe problematisch is je gebruik? Gebruik je regelmatig, of gewoon altijd heel veel?
Andyy schreef:Tomaat schreef:Andyy schreef:ben er heel slecht in maar moet toch echt gaan stoppen ben ik bang, heb vanacht echt TE gek gedaan.. zoals wel vaker..
maar deze keer ging het me echt te ver, heb me eigen moeder geslagen wat ik normaal nooit van me leven zou doen hoe boos ze me ook maakt. ken mezelf wel ophangen zo kut voel ik me mag niet thuiskomen dit weekend en ze wilt hulp voor me zoeken
Hmm is behoorlijk kut inderdaad... Hoe problematisch is je gebruik? Gebruik je regelmatig, of gewoon altijd heel veel?
sweekends is het niet bij te houden
Godmaghetweten schreef:Slecht als ik als ik wakker word en voor mijn werk geen biertje /vodka pak. Loop ik de hele dag met zon vaag honger gevoel. En dan juist die dag geen hap door me strot krijge
Flameon schreef:Godmaghetweten schreef:Slecht als ik als ik wakker word en voor mijn werk geen biertje /vodka pak. Loop ik de hele dag met zon vaag honger gevoel. En dan juist die dag geen hap door me strot krijge
Dus jij drinkt voor je naar het werk gaat? Dan heb je een probleem kerel
Petrovic schreef:Ik drink echt elke avond zo´n 3 glazen. Maar eens gaan minderen, het is er langzaam ingeslopen.
bloxnix schreef:Ik drink niet heel veel, maar als ik op een fuif 1x begin, kan ik voor de hele avond niet meer stoppen
Natuurlijk is dit op basis van 1 avond bekeken en dus niet zo erg als dagelijks gebruik
Vinz schreef:bloxnix schreef:Ik drink niet heel veel, maar als ik op een fuif 1x begin, kan ik voor de hele avond niet meer stoppen
Natuurlijk is dit op basis van 1 avond bekeken en dus niet zo erg als dagelijks gebruik
Dat zit wel snor.
gregosmile schreef:tolerantie heb ik al maar ben bang dat de verslaving er ook zo in zit
en dan nu eindelijk andwoord op je vraag ik denk nu dat ik best wel kan stoppen met drinken
ik ken veel mensen die alcoholist en zie mezelf er nou niet echt zo bij zitten
ik vind het inderdaad best moeilijk om nee te zeggen als ik een biertje ofzo krijg aangeboden
ik drink nu vanaf mei zoizo bijna elke dag ik probeer soms gewoon een dag of 2-3 niks te drinken
als ik dat zo zou kunnen volhouden is er dan spraken van alcoholisme?
Cocainer schreef:Als jullie stelletje mongolen nou eens rustig aan doen met drank nuttigen
Einstein schreef:Bijvoorbeeld LSD of amfetamine is dan ook veel leuker dan straalbezopen worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten