...en voor ik ga slapen neem ik nog altijd een vitaminepilletje.
wat echt al heel veel scheelt is na het zuipen, voordat je gaat slapen een paar glazen water te drinken.
Erebus schreef:Dat vind ik dan weer zonde van al die alcohol, en dat lukt me dan ook echt niet. Maar ik ben dan ook wel redelijk alcoholverslaafd.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
muz1k schreef:8. Acht uur slaap, plus een uur voor ieder biertje
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Petrovic schreef:Een kater verdrijf je het beste met nog meer allcohol.
muz1k schreef:Acht uur slaap, plus een uur voor ieder biertje
Chris Pontius schreef:Ik ben al vanaf mijn 14e dronken en heb nergens last van.
Xeloc schreef:Erebus schreef:Dat vind ik dan weer zonde van al die alcohol, en dat lukt me dan ook echt niet. Maar ik ben dan ook wel redelijk alcoholverslaafd.
Zonde van de alcohol? Alsof jij merkt dat je alcohol op hebt als je ligt te ronken !
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Tanden poetsen voor het slapen gaan en water drinken doe ik altijd. Anders word ik om 8 uur 's ochtends wakker met een droge knoflook-sigaretten smoel en dat is echt heel ranzig.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Flameon schreef:....slapen met open raam (frisse lucht)
Erebus schreef:Dat zei ik ook niet. Het gaat om het moment zelf.
Xeloc schreef:Erebus schreef:Dat zei ik ook niet. Het gaat om het moment zelf.
Maar de quote waar jij op reageert gaat over voor slapen gaan .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten