Chris Pontius schreef:Minimaal 1x in de week.
Het verschilt van bijna coma-zuipen tot 1 biertje.
Tripper schreef:Bijna nooit
Tripper schreef:Ik drink 1 keer in de week, ongeveer.
Lex Talionis schreef:Zijn er mensen die dagelijks redelijk wat drinken en zich daar goed bij voelen? Kan me dat altijd moeilijk voorstellen maar iederen z'n ding natuurlijk (not judging)
Flameon schreef:Lex Talionis schreef:Zijn er mensen die dagelijks redelijk wat drinken en zich daar goed bij voelen? Kan me dat altijd moeilijk voorstellen maar iederen z'n ding natuurlijk (not judging)
Explain .... wat versta jij onder dagelijks redelijk veel?
Lex Talionis schreef:Flameon schreef:Lex Talionis schreef:Zijn er mensen die dagelijks redelijk wat drinken en zich daar goed bij voelen? Kan me dat altijd moeilijk voorstellen maar iederen z'n ding natuurlijk (not judging)
Explain .... wat versta jij onder dagelijks redelijk veel?
OK, beetje vage term idd. Ik hoor wel eens verhalen van lui die standaard elke dag een kratje wegtikken (12 flesjes that is) en in het weekend nog eens het dubbele. Ik bedoel dus niet mensen die alleen bij het eten een biertje of wijntje drinken ofzo, daar kan ik nog wel inkomen maar elke dag een kratje daar kan ik de aantrekkingskracht gewoon niet van inzien...
Pascal schreef:Eens in de zoveel maanden maak ik een glas Absinth klaar. Maar dat doe ik puur voor de smaak. Ik doe ook 2.5u over één glas.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten