Aebirauq schreef:Ik had al een mooie variant bedacht: Nekschotnominatie.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Aebirauq schreef:Ik had al een mooie variant bedacht: Nekschotnominatie.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:heb nieteens vrienden , laat staan die mij nomineren
Frog schreef:Dat ...e nummers.
psychotrance schreef:ik ben gisteren genineerd en ga vanavond men fimpje op nemen, wil natuurlijk niet onder doen voor mijn vrienden . denk dat ik lizard king ga nomineren trouwens. ...
Abysmal schreef:Frog schreef:Dat ...e nummers.
Je hebt wel een punt op zich, zou toch wel wat meer kracht bij daad zetten als je iets meer de tijd zou nemen om je zinnen netjes uit te typen, dat is niet als kritiek bedoelt, meer als constatering. Wil je je punt overbrengen in dit soort discussies, moet je toch wat meer tijd nemen om je mening uit te werken..
Anyways, ben het helemaal met je eens dat het gehoer op social media en de invloeden van de media daarin en daarop een compleet verwrongen beeld van de huidige maatschappij vormen..
Dreuge schreef:waar gaat dit 0ver
Ted Bundy schreef:heb nieteens vrienden , laat staan die mij nomineren
Dreuge schreef:Het is dus gew00n een halve liter bier atten? wat is daar z0 erg aan lijkt me gew00n leuk bed0elt ?Ted Bundy schreef:heb nieteens vrienden , laat staan die mij nomineren
ik heb wel (faceb00k)vrienden (162) en ik heb hier n0g helemaal niks van 0q fb gezien
ik ben een beetje in de war van dit t0qic
psychotrance schreef:Dreuge schreef:Het is dus gew00n een halve liter bier atten? wat is daar z0 erg aan lijkt me gew00n leuk bed0elt ?Ted Bundy schreef:heb nieteens vrienden , laat staan die mij nomineren
ik heb wel (faceb00k)vrienden (162) en ik heb hier n0g helemaal niks van 0q fb gezien
ik ben een beetje in de war van dit t0qic
ik vind er zelf ook niks ergs aan. belgie en nederland houdt het bij half litertje bier. engeland en australie enzo is het de bedoeling zon gruwelijk mogelijke coctail te maken, daar zijn al wel dode bij gevallen, dat is natuurlijk WEL erg...
Ted Bundy schreef:
nee is niet erg. Soort van natuurlijke selectie
psychotrance schreef:Ted Bundy schreef:
nee is niet erg. Soort van natuurlijke selectie
ik verduidelijk even mijn standpunt; zolang het bij 2 biertjes atten blijft heb ik er niks op tegen, is gewoon een onschuldjig spelletje op facebook. van zodra ze met vage en dodelijke cocktails gaan beginnen (whiskey, bier, wijn, gin, vodka, modder, een goudvisje, talkpoeder en mayonnaise (voorbij zien komen op de facebook van een engelse kennis van me) vind ik het er over gaan, dat is niet leuk meer, da's ronduit absurd.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten