No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Petrovic schreef:Heb ik ook wel eens. Een aantal dagen geen alcohol drinken en ik slaap met alcohol weer als een roosje.
-ArKady. schreef:nooit problemen met inslapen na alcohol, tenzij ik op het bovengenoemde punt zit dat alles begint te draaien als ik mijn bed in stap.
Ivo schreef:Lijkt me logisch, alcohol werkt bij mij echt oppeppend in lage dosissen...
Nada schreef:Geen probleem met in slaap vallen na alcohol, maar ik word steeds na een uur of 4 wakker en kan dan niet meer in slaap geraken. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam het dan te moeilijk met de alcohol te beginnen verwerken. Sucks
Poseidon schreef:Slaapproblemen na het consumeren van alcohol worden vnml veroorzaakt door een toename van dopamine in het 'beloningscentrum' vd hersenen.
http://www.forbes.com/sites/daviddisalv ... our-brain/
Jack of Hearts schreef:Of is het ouderdom? Vroeger kon ik heerlijk lang uitslapen als ik dronken was. That ship has sailed.
Poseidon schreef:Sommige benzo's werken niet of slechter door drank. Oxazepam bijv.verliest bij velen de sederende werking door alcohol. Staat ook in de bijsluiter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten