Petrovic schreef:Rum puur vind ik zeker lekker. Goedkoop, maar toch lekker. Voor 15 euro haal ik liever een fles rum dan een fles whisky over het algemeen.
Petrovic schreef:Klopt, als ik goedkoop wil doen koop ik normale eldorado (1 liter= 13 euro). Wil ik echt wat lekkers, dan haal ik Eldorado 12jaar. Al gebeurd dat nauwelijks aangezien ik voor die prijs liever whisky koop. Transparante rum vind ik over het algemeen niet echt lekker.
Oom Klaas schreef:Petrovic schreef:Klopt, als ik goedkoop wil doen koop ik normale eldorado (1 liter= 13 euro). Wil ik echt wat lekkers, dan haal ik Eldorado 12jaar. Al gebeurd dat nauwelijks aangezien ik voor die prijs liever whisky koop. Transparante rum vind ik over het algemeen niet echt lekker.
Ik denk dat ik weet hoe ik de maand door ga komen
Oom Klaas schreef:strohrum is geen rum
en bacardi is gay
Petrovic schreef:Rum puur vind ik zeker lekker. Goedkoop, maar toch lekker. Voor 15 euro haal ik liever een fles rum dan een fles whisky over het algemeen.
megatrippie schreef:Petrovic schreef:Rum puur vind ik zeker lekker. Goedkoop, maar toch lekker. Voor 15 euro haal ik liever een fles rum dan een fles whisky over het algemeen.
Ik prefereer 1000x een goeie whisky boven een fles rum.
Sterker nog rum staat in mijn top 10 van drankjes waar je bij mij niet hoeft aan te komen. En dan maakt het in tegenstelling tot whisky niet uit of het een zogenaamde goeie rum of goedkope is.
rum is cheap .
Oom Klaas schreef:megatrippie schreef:Petrovic schreef:Rum puur vind ik zeker lekker. Goedkoop, maar toch lekker. Voor 15 euro haal ik liever een fles rum dan een fles whisky over het algemeen.
Ik prefereer 1000x een goeie whisky boven een fles rum.
Sterker nog rum staat in mijn top 10 van drankjes waar je bij mij niet hoeft aan te komen. En dan maakt het in tegenstelling tot whisky niet uit of het een zogenaamde goeie rum of goedkope is.
rum is cheap .
Een fles whisky van 15 euro hoef ik toch echt niet
Bloxnix schreef:Kokosmelk is dan ook wel extreem lekker hè.
Oom Klaas schreef:Dus dan zegt je bericht eigenlijk helemaal niets, toch?
megatrippie schreef:Oom Klaas schreef:Dus dan zegt je bericht eigenlijk helemaal niets, toch?
Nou niets wil ik niet zeggen.
Ik zeg het denk ik wel op een zeer complexe manier.
Makkelijker en duidelijker is denk ik:
Rum is goor!! Niet een beetje goor maar extreem goor.
Ze moeten me wel heel erg veel geld bieden wil ik aan de rum gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten