No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dik Tromsn0r schreef:Wat zegt de bijsluiter?
Dik Tromsn0r schreef:Wat zegt de bijsluiter?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Het duurde een half uur voor hij de naam wilde zeggen, ik ken het verder totaal niet. Ik wil gewoon niet dat morgen blijkt dat hij benzo's of zo met alcohol zit te combineren en dat hij out gaat...
Ivo schreef:Het duurde een half uur voor hij de naam wilde zeggen, ik ken het verder totaal niet. Ik wil gewoon niet dat morgen blijkt dat hij benzo's of zo met alcohol zit te combineren en dat hij out gaat...
Einstein schreef:Er worden wel wisselende samenstellingen gegeven voor dit product, de ene site zegt dat er St. Janskruid in zit, andere sites hebben het over valeriaan en dergelijke. In ieder geval is het dus een kruidenbrouwsel, zal je niet al te veel problemen moeten geven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten