Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:Dacht ik aardig te doen, gebeurt er dit. Bedankt Poseidon.
Kan me niet voorstellen dat die zo vreselijk was.
veryordinary schreef:Tomjour schreef:Dacht ik aardig te doen, gebeurt er dit. Bedankt Poseidon.
Je hebt nog een half glas van mij weggetikt en je vond hem inderdaad 'goed te doen'
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Fret schreef:ik heb geen camera's gezien dus props daarvoor.
JongGeleerd schreef:Jij snoof op n gegeven moment recht voor de camera Fret XD
Maar die was niet in de WC
Tomjour schreef:Dacht ik aardig te doen, gebeurt er dit. Bedankt Poseidon.
Fret schreef:JongGeleerd schreef:Jij snoof op n gegeven moment recht voor de camera Fret XD
ja dat was in de tram, driemaal snert
JongGeleerd schreef:Fret schreef:JongGeleerd schreef:Jij snoof op n gegeven moment recht voor de camera Fret XD
Nee, ook in de Irish Pub
Daar stond n camera op ons gericht
Fret schreef:JongGeleerd schreef:Fret schreef:[quote="JongGeleerd"]Jij snoof op n gegeven moment recht voor de camera Fret XD
Nee, ook in de Irish Pub
Daar stond n camera op ons gericht
Gnika schreef:Dr hing dr een zeg maar achter/boven de sigarettenautomaat...
Rudolph schreef:Hoog Catherijne in Utrecht is s nachts open om naar de treinen te kunnen, ben daar sos wezen snatsen omdat ik weer flink in de yolomodus stond
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten