Ben schreef:Jägermeister.
Wormenkrabber schreef:geen maagzuur van krijg en waar ik niet van moet kokhalzen?
veryordinary schreef:Ik heb dat ook bij (bijna) alle sterke dranken, instant kotsneigingen
Heb dat alleen niet bij Likeur 43. Weet niet of je dat écht een sterke drank kan noemen met 31%, maar het is in ieder geval superlekker!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Miss E schreef:Schrobbelèr!
Schijnt speciaal gemaakt te zijn voor de gevoelige maag.
En is best lekker!
En is best lekker!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:
Puur en je gedragen als een kerel.
Wormenkrabber schreef:Heb dure soorten whiskeys geprobeerd,
Wormenkrabber schreef:Als ik het kan faken, dan kan mijn zusje van zes haar lach faken als papa haar staat te neuken met zijn nieuwe video camera in zijn rechterhand
En is best lekker!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Basshoven schreef:Ted Bundy schreef:
Puur en je gedragen als een kerel.
de beste
Ted Bundy schreef:Drankjes mixen is voor homo's , blijf puur aan je drank, blijf puur aan jezelf.
#wijzetekstuh #leefdieleef
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten