Ik heb niet vaak last van een erge kater, maar als ik die heb dan heb ik hem ook inclusief alle bekende symptomen zoals misselijkheid, hoofdpijn enz.
Maar heb tot nu toe 2 keer gehad dat ik wel van iets last had, waar ik nog nooit wat over heb gehoord en gelezen; Dat als ik dan met een zware kater m'n bed uit ga dat alles een beetje draait (en dan bedoel ik het zicht maar ook objecten. Maar niet alleen dat, die 2 keer dat ik daar last van had had ik echt last van een soort van milde evenwichtstoornis ofzo (terwijl ik zeker weet dat ik op het moment toen ik dronk daar geen last van had) en dat als ik dan boven de wc pot hang dat ik dan zowat de muren op m'n af zag komen. Zo klinkt het als een psychotische waan ofzo, maar dat was het ook niet omdat ik op dat moment wist dat dat niet echt was en dat het door de alcohol kwam. Als ik me weer beter ga voelen, trekt het wel gelijk weg. Ik hoop dat het een beetje duidelijk zo is wat ik nou bedoel.
Ik hoor en lees vaak over misselijkheid en hoofdpijn bij een kater, maar dit niet.
Ik vroeg me af of meer mensen zich hier in herkennen? Of moet ik me toch zorgen gaan maken dat het toch niet iets is wat 'normaal' is bij een kater??..