wiki schreef:Banisteriopsis caapi, also known as Ayahuasca, Caapi or Yage, is a South American jungle vine of the family Malpighiaceae.
DrippTone schreef:Ik dacht bij de topic titel eventjes dat het over Ayahuasca zou gaan.
Dreuge schreef:-draaidop (zodat ik de fles weer dicht kan doen)
Exceptional Insight schreef:Dreuge schreef:-draaidop (zodat ik de fles weer dicht kan doen)
Een beetje kurk kan ook gewoon terug hoor.
Oh en trut, door jou ben ik van mijn geloof gevallen. Ook al was het mijn idee.
Exceptional Insight schreef:DrippTone schreef:Ik dacht bij de topic titel eventjes dat het over Ayahuasca zou gaan.
Mijn eerste associatie was jouw onderschrift. Wat jouw onderschrift niet blijkt te zijn.
Exceptional Insight schreef:Een beetje kurk kan ook gewoon terug hoor
Dreuge schreef:Je zei al dat je het vaker had gedronken, dus zo erg is het niet
DrippTone schreef:Dat was die laatste op .nl voordat ik daar .info spam had in gezet. Grappig dat je dat nog wist.
Flameon schreef:Als hij niet te bros is,
Flameon schreef:en niet beschadigd is door de kurkentrekker, kan hij idd even terug.
Flameon schreef:Maar een schroefdop vind ik persoonlijk vele malen beter. Een kurk is 200 jaar oud, een schroefdop is van deze tijd
Flameon schreef:Heb eens een wijntje ingeschonken. Opzich wel lekker. Moet wel zoet hebben, droog vind ik niet zo lekker.
Flameon schreef:Het voordeel van wijn vind ik dat je daar minder van drinkt dan bier, althans ik wel
Exceptional Insight schreef:DrippTone schreef:Dat was die laatste op .nl voordat ik daar .info spam had in gezet. Grappig dat je dat nog wist.
Natuurlijk. Die kwam net zo obsessief over als AT zijn Let's Show Devotion. Dat soort dingen blijven me wel bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten