Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Dopamientje schreef:Duke John, oftewel Hertog Jan!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Rudolph schreef:Un cola
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Zoete witte wijn
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Drank is drank.
supergabbur schreef:Waar haal je dat vandaan dan? Beetje veel geblowd Voldie?
supergabbur schreef:Fristi met flugel. Is er daar eigenlijk al een naam voor?
supergabbur schreef:Dag mensen!
Het ging op zich prima tot ik zwichtte voor grapjassen die flauw begonnen te doen over dat ik aan de Fristi of Chocomel zat in plaats van aan het bier (ik blijf het heel erg naar vinden dat sommige mensen er zo moeilijk over doen als je om wat voor reden dan ook niet drinkt) of als ik niet verdacht wilde lijken wanneer een oplettende enkeling vroeg hoe ik van alleen Fristi's zo van de kaart kon raken. Dat ene biertje werden er vervolgens wel eens wat meer...
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten