Hallo Bennie. .info is meer een speedforum. Daarom krijg je waarschijnlijk geen reactie. Ben hier alleen maar omdat ik permanent verbannen ben op .nl
(just joking Ivo & the mods, I love you
) We zijn hier trouwens maar met zijn tienen. Iedereen heeft minstens 5 dubbelaccounts. Ook daarom is het vaak te stil voor zo'n prachtforum.
1) Vermoed dat je niks meer voelt omdat je te vaak en te veel genomen hebt. Dan maak je brandhout van je neurotransmitter-receptoren. Dan werkt het niet meer zo goed. Zonder dopamine en serotoninevooraad geeft het minder fun. Heb dat ook wel eens gehad, dan snoof ik een halve gram weg in een half uur zonder satisfaction. Een paar weken wachten tot het weer aangevuld is of dmv eiwitrijk voedsel en additieven het niveau weer opkrikken... kappen is een beter plan want uiteindelijk ga je er kapot aan. Maar krijg dat maar eens voor elkaar
Als het verdovende gevoel bijna weg is, tsja, dan is het echt niet veel soeps wat je neemt vermoedelijk want van heavy kaliber coca raak je zwaar verdoofd. Heb wel eens in een artikel gelezen dat de verdovende werking gaat toenemen als je een paar jaar gebruikt. Weet niet of dat klopt. Is wel mijn persoonlijke ervaring nu ik al een jaar of 6 nackend door het leven ga.
2.) Als 'het' uitgewerkt is, dan ga ik nooit bijhalen. Ken dat gevoel niet meer omdat ik in ieder geval de zelfdiscipline bemachtigd heb om het enkel in het weekend te doen. Heb me vervolgens voorgenomen om het nog maar een paar keer per jaar te doen. Door de langere pauzes die soms lukken slaat het alleen maar harder in.
Cocaine is verradelijk spul. Als het je in de greep heeft blijf je er vaak jaren naar hunkeren. Ik droom er elke nacht over. De kleur van het poeder is wit maar het is een duistere substantie die zelfs je intelligentie en rationele vermogens overneemt om weer toegang tot je body te krijgen.
Ook al neem je er mentaal afstand van, je lichaam is zich er van bewust dat haar iets heerlijks ontnomen wordt. Koste wat het kost wil het high worden.
3.) Basen.... ben niet zo achterlijk om voor een rush van enkele minuten te gaan en mijn longen kapot te roken. En waarom zou ik ook: mij heeft nog nooit iemand horen klagen over de kwaliteit. Die ligt altijd tussen goed & excellent.
Doe Tony Montana op .nl de groeten van Yeti alias Judas als hij nog actief is. Toffe gast en ook al staat het hier met onzichtbare inkt geschreven: mijn motto is hetzelfde als Tony's onderschrift: niemand hoeft bij mij aan te kloppen voor dat topspul. Het is al zonde genoeg dat ik mezelf richting het kerkhof manouvreer door in 1 weekend meer weg te snuiven dan vroeger in een maand.
Wij willen onze blauwe luchten terug.