Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

acetonlucht coke

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

acetonlucht coke

Berichtdoor The Stoner » za jun 30, 2018 8:22 pm

hey,

Heb een aantal xr coke bij dezelfde gehaald nu eerst rook je gewoon de vieze lucht alsof er pep bij zat en nu heb ik het idee dat ik nagelijkremover aan t snuiven ben :conf: iemand tips? zou verspreiden en laten liggen helpen? hij had deze sinds vandaag pas net dus miss dat daarom de acetonlucht er nog zo sterk inzit?
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.

Re: acetonlucht coke

Berichtdoor The Stoner » za jun 30, 2018 8:23 pm

Bericht snel op telefoon getypet sorry voor de spelling.
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.

Re: acetonlucht coke

Berichtdoor MrMDMA » vr nov 09, 2018 8:04 pm

Aan coke kan nog een lucht hangen van bepaalde oplosmiddelen hangen die gebruikt zijn bij het chemische proces. Als je dit een tijdje laat liggen moet dit in theorie vervliegen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: acetonlucht coke

Berichtdoor snuifduif » za nov 10, 2018 3:20 am

In theorie wel, maar als ze met bv benzine of diesel extraheren zitten er altijd wat langere/zwaardere koolwaterstofketens in die zich meer als olie/vet gedragen en zeer traag tot niet verdampen. Een goede kartel chemist zal dit nog nawassen met ether of aceton maar je kan best nog de zwaardere destillaten van de diesel ruiken. Niet dat het verder echt kwaad kan.

Paar dagen laten drogen en als dat niet helpt een aceton wasje doen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron