braindamage schreef:2 gram hmm
Einstein schreef:Er komt in dit onderzoek volgens mij geen cocaïne aan te pas, alleen een MRI-scan en vragenlijst
pinnes schreef:Ik ben heel anders dan andere coke gebruikers.
Anne Marije Kaag schreef: Op dit moment is cocaïneverslaving moeilijk te behandelen.
Wat is nou toch jouw probleem jongetje; wat heb ik jou gedaan?Poseidon schreef:pinnes schreef:Ik ben heel anders dan andere coke gebruikers.
Als jij boven de spiegel hangt fluistert die: 'Zoals jij is er geen, jij bent het vercrackts van iedereen'
pinnes schreef:Wat is nou toch jouw probleem jongetje; wat heb ik jou gedaan?Poseidon schreef:pinnes schreef:Ik ben heel anders dan andere coke gebruikers.
Als jij boven de spiegel hangt fluistert die: 'Zoals jij is er geen, jij bent het vercrackts van iedereen'
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
pinnes schreef:Vertel me dan wat er zo grappig is ik vat hem niet. Deze man zit me al weken te focken. En Davy Jones uit je taalgebruik blijkt dat je een surinamer bent gefeliciteerd dat je als allochtoon toch het zo ver hebt geschopt.
Ik rook al genoeg wiet 'kerel'.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
pinnes schreef:Vertel me dan wat er zo grappig is ik vat hem niet. Deze man zit me al weken te focken. En Davy Jones uit je taalgebruik blijkt dat je een surinamer bent gefeliciteerd dat je als allochtoon toch het zo ver hebt geschopt.
Ik rook al genoeg wiet 'kerel'.
voldie schreef:dit is voor gebruikers wel een kans om redelijk pure coke te snuiven denk ik
Vogel schreef:voldie schreef:dit is voor gebruikers wel een kans om redelijk pure coke te snuiven denk ik
waar ben jij op dit moment onder invloed van?
thruxton schreef:Ik heb me alvast aangemeld omdat ik vind dat ik coke gebruik op een 'niet veel voorkomende manier'.
bv Vanavond heb ik 5 gr gekocht. Lekkere, flakes. Ik heb nu een halve gebruikt 2meten en 3iv;
Daarna is het leuke er af en wil ik, om allerlei gegronde reden, er van verlost zijn.
Spijtig genoeg ken ik niet veel mensen die dan snel in hun wagen springen om me te komen verlossen.
Het eindigt dan ook wel eens in de pompsteen.
voldie schreef:Vogel schreef:voldie schreef:dit is voor gebruikers wel een kans om redelijk pure coke te snuiven denk ik
waar ben jij op dit moment onder invloed van?
Hiv/aids
Anne Marije Kaag schreef:Voor dit onderzoek zoeken wij:
- mannen tussen de 20 en 50 jaar
- die regelmatig cocaïne gebruiken[/b]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten