Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor DDavid0ff » ma jul 29, 2013 8:45 pm

Wat vinden jullie de beste benzo bij een nachtje snuiven.
Ik heb de neiging van (soms heel erg) paranoide te worden tijdens het snuiven, en nadien uren wakker te liggen. Ik drink nooit tijdens het snuiven, niet principieel ofzo, ik heb er gewoon geen trek in. Ik neem wel graag een valium, broma of xanax. Ik heb ook eens stilnoct genomen, en daar begon ik helemaal van te hallucineren. Maar wat lijkt jullie nu de "beste" benzo? en met beste bedoel ik, neemt het meeste de angst, paranoide en onrust weg. En laat je lekker van je cokeroesje genieten.
Rohypnol?
DDavid0ff
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jul 29, 2013 8:37 pm

Re: Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor Gonzo » ma jul 29, 2013 9:00 pm

Ik zou zeggen Valium..
Rohypnol zou ik niet doen, dan is er een kans dat je ergens in een cel wakker wordt zonder dat je weet wat er gebeurt is..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor DDavid0ff » ma jul 29, 2013 9:15 pm

Das duidelijk. Bedankt !
DDavid0ff
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jul 29, 2013 8:37 pm

Re: Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor Poseidon » di jul 30, 2013 2:46 pm

DDavid0ff schreef:Das duidelijk. Bedankt !


Gast, ga je op 1 advies af? Je hebt toch al valium ingezet...wat is dit voor een bullshit?
Zal je uit de droom helpen: die paranoia~achige gevoelens treden bij vrijwel iedereen op in een bepaald stadium van regelmatig/zwaar gebruik. Er is geen middel om het de kop mee in te drukken.

De enige remedie is kappen met die troep.
Tenzij je wilt dat die achtervolgingswaan zich ook in sobere toestand laat gelden :s
Dan ben je nog minder blij :(
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor Enya » wo jul 31, 2013 12:34 pm

Anti-psychoticum.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Beste Benzo tijdens nachtje snuiven

Berichtdoor Trippie » wo jul 31, 2013 1:13 pm

Poseidon schreef:
DDavid0ff schreef:Das duidelijk. Bedankt !


Gast, ga je op 1 advies af? Je hebt toch al valium ingezet...wat is dit voor een bullshit?
Zal je uit de droom helpen: die paranoia~achige gevoelens treden bij vrijwel iedereen op in een bepaald stadium van regelmatig/zwaar gebruik. Er is geen middel om het de kop mee in te drukken.

De enige remedie is kappen met die troep.
Tenzij je wilt dat die achtervolgingswaan zich ook in sobere toestand laat gelden :s
Dan ben je nog minder blij :(


Ik denk dat hij bedoelde dat het duidelijk was dat rohypnol geen goed plan was.

Verder werkt xanax volgens mij beter dan valium om die pep/sos paranoia te onderdrukken. En het heeft ook een minder lange werkingsduur dus da's ook mooi meegenomen dat je de dag erop niet onder invloed bent.

Maar Poseidon heeft wel gelijk, als je die paranoia gevoelens gaat onderdrukken om lekker door te kunnen snuiven ga je binnen de kortste keren constant aan de benzo's moeten en gaan op den duur zelfs die niet meer werken. Beter snuif je jezelf gewoon niet in psychose.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner