No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Spectrum schreef:Ik vond het echt best wel chill.. Heb het 2x geprobeerd, dosering tussen de 100 en 150 mg. Ja, dat is wat meer dan wanneer je een lijn legt, maar het werkt ook echt een stuk langer. Niet ideaal om altijd te doen, zeker omdat je wat langer moet wachten dan wanneer je een lijn neemt, maar voor een keer tussendoor kan ik het zeker aanraden
Overigens werd ik niet misselijk, gevoel was vergelijkbaar, maar iets gedempt/gecontroleerd en langer. Minder rush dan bij snuiven, maar ook een aangenamere weg naar beneden als het effect begint af te nemen imo.
Spectrum schreef:Ik vond het echt best wel chill.. Heb het 2x geprobeerd, dosering tussen de 100 en 150 mg. Ja, dat is wat meer dan wanneer je een lijn legt, maar het werkt ook echt een stuk langer. Niet ideaal om altijd te doen, zeker omdat je wat langer moet wachten dan wanneer je een lijn neemt, maar voor een keer tussendoor kan ik het zeker aanraden
Overigens werd ik niet misselijk, gevoel was vergelijkbaar, maar iets gedempt/gecontroleerd en langer. Minder rush dan bij snuiven, maar ook een aangenamere weg naar beneden als het effect begint af te nemen imo.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
618157 schreef:Spectrum schreef:Ik vond het echt best wel chill.. Heb het 2x geprobeerd, dosering tussen de 100 en 150 mg. Ja, dat is wat meer dan wanneer je een lijn legt, maar het werkt ook echt een stuk langer. Niet ideaal om altijd te doen, zeker omdat je wat langer moet wachten dan wanneer je een lijn neemt, maar voor een keer tussendoor kan ik het zeker aanraden
@Spectrum of anderen met ervaring van cocaine bommen, hoe lang duurt het ongeveer voor het inkickt en hoeveel langer houd het aan?
( ik ga zelf ook ef googelen hoor)
Maar ben erg benieuwd naar hoe mensen van hier dit ervaren hebben.
Spectrum schreef:618157 schreef:Spectrum schreef:Ik vond het echt best wel chill.. Heb het 2x geprobeerd, dosering tussen de 100 en 150 mg. Ja, dat is wat meer dan wanneer je een lijn legt, maar het werkt ook echt een stuk langer. Niet ideaal om altijd te doen, zeker omdat je wat langer moet wachten dan wanneer je een lijn neemt, maar voor een keer tussendoor kan ik het zeker aanraden
@Spectrum of anderen met ervaring van cocaine bommen, hoe lang duurt het ongeveer voor het inkickt en hoeveel langer houd het aan?
( ik ga zelf ook ef googelen hoor)
Maar ben erg benieuwd naar hoe mensen van hier dit ervaren hebben.
Afhankelijk van je maaginhoud, maar meestal na een avondje coke is mn maag vrij leeg en werkt het na een half uurtje.. Hoeveel langer precies vind ik moeilijk om te zeggen, denk dat ik zeker wel een uur tot anderhalf voorzien was van een aangenaam gevoel. Heb het nooit echt exact bijgehouden en omdat het een stuk subtieler is en ook subtieler uitwerkt.. maar zin om bij te pakken kwam echt veeeel later pas
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten