JongGeleerd schreef:Volgende zaken zijn hier niet toegelaten:Vragen om of geven van informatie betreffende:
productie/extractie van illegale middelen
Eurus schreef:Oh excuses, weer wat geleerd.![]()
Vroeg dit een beetje na aanleiding omdat iemand zei dat hij snuif coke puurder had gemaakt door het met ammoniak uit te koken. Dacht dat het een beetje was zoals speed wassen en dat het daarna nog gewoon snuifbaar was.
JongGeleerd schreef:Crack
Eurus schreef:Is het dan nog steeds snuif coke of wordt het dan (meteen) crack?
Hank schreef:Eenmaal crack kan je er ook geen snuifcocaïne van maken.
Fool schreef:Hank schreef:Eenmaal crack kan je er ook geen snuifcocaïne van maken.
Wellis.
Poseidon schreef:Tsja, het zal wel kunnen maar vraag niet wat voor iets je over houdt en hoe erbarmelijk de opnamekwaliteit is.
Hank schreef:Eurus schreef:Is het dan nog steeds snuif coke of wordt het dan (meteen) crack?
Eenmaal crack kan je er ook geen snuifcocaïne van maken. Als je goed poeder hebt, zou ik zeggen zonde iets van te maken dat een extreem korte rush geeft en je longen finaal naar de klote helpt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Hank schreef:Eurus schreef:Is het dan nog steeds snuif coke of wordt het dan (meteen) crack?
Eenmaal crack kan je er ook geen snuifcocaïne van maken. Als je goed poeder hebt, zou ik zeggen zonde iets van te maken dat een extreem korte rush geeft en je longen finaal naar de klote helpt.
Persoonlijk was base coke het allerlekkerste dat ik ooit gedaan heb![]()
![]()
Wel is het -denk ik- idd één van de schadelijkste drugs die er is![]()
nipje1978 schreef:coke dat niet uitgekookt is valt ook niet te gebruiken om te basen.dat valt niet te inhaleren..vergelijk t met 10 sigaren in je mond steken en van alle 10 tegelijk een trekje nemen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast