No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Alter-Ego schreef:Iemand hier ook al eens n shot cocaine IV gezet?
Ik snoof eerst coke, basen heb ik ook gedaan, maar vind I.V. toch echt het beste. Ik heb het wel pas gedaan vanaf het moment dat ik contacten had met mensen die cocaine van iets onder de 80% verkochten. Prijs was ..., rg prijzig. Maar ik kom lang toe met een gram, want gebruik veel minder dan bij snuiven. Bij MDMA niet, hier wel want het werkt toch sterk in op je hart enzo en bovendien doe ik het niet vaak en heb ik een gemiddelde tolerantie.
Heb de coke natuurlijk regelmatig laten testen en lag altijd tegen 80%, zelfs vaker boven( wel maar 1-2 % en heb maar 1 x echt onder 80% gehad ( 76%), dus dat is ook al goed
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Alter-Ego schreef:Iemand hier ook al eens n shot cocaine IV gezet?
Ik snoof eerst coke, basen heb ik ook gedaan, maar vind I.V. toch echt het beste. Ik heb het wel pas gedaan vanaf het moment dat ik contacten had met mensen die cocaine van iets onder de 80% verkochten. Prijs was ..., rg prijzig. Maar ik kom lang toe met een gram, want gebruik veel minder dan bij snuiven. Bij MDMA niet, hier wel want het werkt toch sterk in op je hart enzo en bovendien doe ik het niet vaak en heb ik een gemiddelde tolerantie.
Heb de coke natuurlijk regelmatig laten testen en lag altijd tegen 80%, zelfs vaker boven( wel maar 1-2 % en heb maar 1 x echt onder 80% gehad ( 76%), dus dat is ook al goed
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pieter210 schreef:Alter-Ego schreef:Iemand hier ook al eens n shot cocaine IV gezet?
Speedballen is ook lekker, gewoon een beetje #4 Hero erbij shotten...
Lµs. D schreef:Een transhuman cyborg gooit er ook nog wat PCB bij om vervolgens de kermis-carousel in te stappen met een kotszakje in zijn hand.
catootje schreef:spuiten is de gezondste en effectiefste manier om een drug in het lichaam te krijgen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
catootje schreef:Als je het goed doet wordt er niks beschadigd; bij roken gaan je longen eraan en snuiven is ook niet gezond o.m. voor de slijmvliezen; slikken of drinken is slecht voor de maag.
Ivo schreef:catootje schreef:Als je het goed doet wordt er niks beschadigd; bij roken gaan je longen eraan en snuiven is ook niet gezond o.m. voor de slijmvliezen; slikken of drinken is slecht voor de maag.
Maar dan ga je er ook van uit dat je drugs zuiver is. Er zullen wel wat versnijmiddelen zijn die je kunt inslikken maar echt niet in je aderen wilt. En inslikken kan iedereen, er is zo veel kans dat je iets verkeerd doet bij spuiten.
Einstein schreef:Niet altijd waar, er zijn stoffen die men liever niet intraveneus geeft omdat ze bij injectie de omliggende weefsels kunnen beschadigen (ook bijvoorbeeld diazepam, geloof ik).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten