Hamtaro schreef:Hallo!
Hebben meer mensen dit, is het bekend of ligt het aan mij en neem ik niet genoeg bijvoorbeeld?
Hamtaro schreef:Vind het maar vreemd, mensen om mij heen staan meteen strak..
Poseidon schreef:Een dun potloodstreepje van circa 1 cm moet voldoende zijn om op tilt te slaan.
Resultaat: exploderende sterren in je hoofd, sperma ipv bloed kronkelend door je vernauwde aders, over the top erectie, kurkdroge mond, zwaar verdoofd en hevig energiek op hetzelfde mond. Verlies van zelfcontrole.
Trippie schreef:Poseidon schreef:Een dun potloodstreepje van circa 1 cm moet voldoende zijn om op tilt te slaan.
Resultaat: exploderende sterren in je hoofd, sperma ipv bloed kronkelend door je vernauwde aders, over the top erectie, kurkdroge mond, zwaar verdoofd en hevig energiek op hetzelfde mond. Verlies van zelfcontrole.
Jij hebt blijkbaar wel godenspul zeg
NielsjeB schreef:Mijn eerste x was 4 weken geleden
heb alleen het idee dat de energie rush van coke langer aanhoud dan 1 uur
gyan007 schreef:Is sex op coke echt zo lekker? Vergelijkbaar met ghb?
gyan007 schreef:Eigenlijk wil ik geen coke gebruiken (nog nooit gedaan) maar door de sex word ik wel nieuwsgierig.. Kutzooi
Einstein schreef:Poseidon's posts zijn de beste reclame voor coke, rode wijn en meer van dat moois Net nu ik besloten had voorlopig geen cocaïne aan te schaffen :rock:
Einstein schreef:Basecoke is trouwens wel een goed plan, zou ik wel eens kunnen doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten