Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Cocaine verslavend?

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Cocaine verslavend?

Berichtdoor Dealer4ever » ma feb 05, 2018 1:43 am

eestje, alleen waren we wel bang voor een verslaving.

Dus gingen we op het web opzoeken hoe verslavend cocaïne is, en dan kreeg je verhalen van dat je het eerst om de paar maanden doet daarna om de maand en daarna om de week, en dan broeit het uit tot dagelijks gebruik.

7 December 2017, had ik er weer zin in. Ik had 3 maanden niet meer gebruikt, op een feestje heb ik er toch van genomen. Op een geven moment gingen alle verhalen wat ik had gelezen op het internet over de verslaving door mijn hoofd heen, ik werd zo gek dat ik het pakje weggooide en heb gezegd dat ik het nooit meer zal aanraken.

Tot op de dag van vandaag heb ik er niet meer van genomen, en heb er zeker ook geen behoefte aan.
Ik zal het goedje ook nooit meer aanraken omdat mijn angst voor een verslaving groot is.

Hoe verslavend is cocaïne?
Zijn er gebruikers op lange termijn, die niet verslaafd zijn? Of wordt je uiteindelijk toch wel verslaafd.
Ookal ga ik het niet meer gebruiken, toch vind ik het wel interessant om me erin te verdiepen.
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Tony Montana » ma feb 05, 2018 2:05 am

Naar mijn eigen ervaring is (goede) Cocaine heel erg verslavend. Gelukkig geraken de meeste mensen niet aan écht goede Cocaine.

Dat ikzelf na enige tijd wel aan écht goede Cocaine ben weten te geraken is zowel een geluk als een ongeluk: mij heeft het toen mijn gebruik doen toenemen tot een intense verslaving...

Niet dat een verslaving aan deze drug zo destructief is: er zitten inmiddels in wat ik gebruik amper en geen schadelijke en enkel niet actieve cuts in mijn spul, ik heb het geld om mijn verslaving te onderhouden, ik functioneer nog perfect en ik geniet van de intense euforie.

Echter zal dit zich vroeg of laat wel wreken...

De gangbare kwaliteit Cocaine vind ik persoonlijk maar baggerzooi en als testresultaten zouden uitwijzen dat ik toch eens een slechte batch zou hebben, zou ik het ondanks mijn verslaving niet eens gebruiken - ik vind het verschil zo groot tussen beiden dat ik het zelfs niet als dezelfde drug beschouw...

(momenteel Peruviaanse Flakes 89% zuiver, beter dan dit wordt het niet)

Heb je je spul laten testen, en zo ja, wat was de uitslag? Eender wat onder de 80% gebruik ik niet, of tevens niet als er een schadelijke of actieve cut in zou zitten.
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor PiraatPanda » ma feb 05, 2018 2:14 am

Hahaha wat een grappige poging om te proberen je dope te verkopen :lol:

Wat een bullshit verkondig je hierboven trouwens zeg. Zo onzinnig dat ik er niet eens opin ga.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Kikkerr » ma feb 05, 2018 2:30 am

Tony your full of baloney......
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Prototype » wo feb 07, 2018 9:45 am

Coke verslavend? Wat? Natuurlijk niet man denk eens na. :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Partypipo » wo feb 07, 2018 1:23 pm

Coke is voor mij totaal niet verslavend.
Als je zat bent een beetje coke is wel lekker hoor.
Maar nuchter coke nemen doet niet genoeg voor mij.
Pep, dat is zeer verslavend voor mij! Je kan erop feesten, je kan erop werken zonder op je werk bij te hoeven nemen, je kan het zomaar nemen om een avondje met vrienden thuis door te halen, je kan er lekker in je eentje op gamen, etc.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Tony Montana » vr jun 29, 2018 7:07 pm

PiraatPanda schreef:Hahaha wat een grappige poging om te proberen je dope te verkopen :lol:

Wat een bullshit verkondig je hierboven trouwens zeg. Zo onzinnig dat ik er niet eens opin ga.


Verkopen? Helemaal niet, ik vind het verkopen van - ja, zelfs al is het mijn grootste liefde - Coke, een misdadig iets!

Met ondertussen lang te gebruiken en ook al goed spul te hebben verkregen moet ik gewoon stoppen met gebruik ondertussen, met elk gebruik lijkt zich nu ik reeds een heel aantal jaren de dertig voorbij ben een hartaanval op te dringen...

Ik heb trouwens domme dingen gedaan om aan dat spul te komen, waar ik nu spijt van heb; zoals het aangaan van een contract om iedere maand een bepaalde best grote hoeveelheid te kopen, en ook moest ik, zoals thans, stoppen met gebruik, dat bedrag maandelijks blijven betalen.

Mijn vader was een importeur, vandaar dat ik rechtstreeks van het kartel kocht, maar medelijden hebben ze niet...

Wat is hier bull-shit aan? Omdat jij geen connecties hebt? Enkel zooi? Heb ik ook gehad, maakt me zenuwachtig en opgefokt, geeft ook geen euforie; dan liever meer betalen en kopen dan het gangbare maar ik krijg er tenminste pure euforie van sinds ik bij hen ging.

Ondertussen ben ik drie maanden clean. Ik zou willen dat ik het goede spul nooit ontdekt had. En geloof me, 50 of 60% of goed spul van 80+% is echt een groot verschil! Ik heb de testresultaten nog van Jellinek van enkele batches, dus zeg niet dat iets bull-shit is als iemand kan staven wat die zegt: zo kom je nadien dom over...
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor MrMDMA » zo jul 08, 2018 7:30 pm

Coke is voor mij alleen verslavend geworden zodra ik onder invloed raak van alcohol. Krijg er dan trek in moet het hebben, haal het ook, en blijf er dan aan zitten. Met amfetamine heb ik veel meer plezier, maar de combinatie coke en alcohol blijft een soort onverklaarbare synergie.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Drientje » vr jul 13, 2018 3:34 pm

Tony Montana schreef:Mijn vader was een importeur, vandaar dat ik rechtstreeks van het kartel kocht, maar medelijden hebben ze niet...



Yakuza biatch.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor snuifduif » ma jul 16, 2018 3:40 pm

Drientje schreef:
Tony Montana schreef:Mijn vader was een importeur, vandaar dat ik rechtstreeks van het kartel kocht, maar medelijden hebben ze niet...



Yakuza biatch.



Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Kikkerr » ma jul 16, 2018 6:43 pm

Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor MrMDMA » ma jul 16, 2018 7:26 pm

618157 schreef:


Es Como la cocaina. Kon het niet laten toch weer een halfje te halen na een paar wodkatjes. :snort:. Alcohol is als een pooier die de trek naar z'n hoertje coke aan je opdringt.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Tony Montana » wo jul 18, 2018 7:52 am

Yo quiero hablo espagnol es visitas Peru es Bolivia, yo quiero comprar el major cocaina existente! Of zoiets -

ik nod off op het moment, werd veel te opgefokt van die pep, ik heb dan maar 120 mg. Oxynorm gesmolten onder mijn tong...

Chill...

Niet geslapen...

Nu wel in the mood voor soort Speedball! Ik ga wat Coke laten komen, gewoon wachten tot half twaalf, als ik niet weg draai tegen dan... :love:

ANDERS: :woeh:
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Drientje » wo jul 18, 2018 10:39 am

MrMDMA schreef: maar de combinatie coke en alcohol blijft een soort onverklaarbare synergie.


Leuk toch hoe mensen dingen in hun lijf stoppen en er nooit bij stil willen staan waarom het doet zoals het doet.

Coke en alcohol creeërt een derde en nog veel verslavender stof: Cocaethyleen. Cocaethyleen is een bijproduct van het metabolisme van coke en alcohol door je lever.

Gevolg: bij comsumptie van de een, krijg je onweerstaanbare drang naar de ander. Veel plezier met afkicken :para:
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor MrMDMA » za aug 04, 2018 2:25 am

Drientje schreef:
MrMDMA schreef: maar de combinatie coke en alcohol blijft een soort onverklaarbare synergie.


Drientje schreef:Leuk toch hoe mensen dingen in hun lijf stoppen en er nooit bij stil willen staan waarom het doet zoals het doet.


Dit was mij zeker wel bekend. Een van mn favoriete bezigheden op een amfetamine binge is het gedeelte op Wikipedia lezen over chemische verbindingen, en dan vooral de psychoactieve. Mijn woorden waren puur metaforisch, zoals je zou verwachten na een puur lekkere nakken. :snort:
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Tony Montana » za aug 04, 2018 7:42 pm

MrMDMA schreef:
Drientje schreef:
MrMDMA schreef: maar de combinatie coke en alcohol blijft een soort onverklaarbare synergie.


Drientje schreef:Leuk toch hoe mensen dingen in hun lijf stoppen en er nooit bij stil willen staan waarom het doet zoals het doet.


Dit was mij zeker wel bekend. Een van mn favoriete bezigheden op een amfetamine binge is het gedeelte op Wikipedia lezen over chemische verbindingen, en dan vooral de psychoactieve. Mijn woorden waren puur metaforisch, zoals je zou verwachten na een puur lekkere nakken. :snort:


En laat chemie dan net nog de fundering van ons 'zijn' zijn! Van lichte elementen tot nucleaire fusie in de kern van een Super Nova, zwaardere elementen vormend, distribuerend om te arriveren bij coca ethyleen absorberende materie!
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron