snuifduif schreef:Ik denk dat er 4.3 speed in zit.
Je kan het ook het zakje op de camera van je telefoon leggen, en dan filmen en het geheel in de magnetron doen. Dan krijg je na 2 uur een email met de samenstelling van je drugs
Delilah schreef:Ik gebruik nu 3 dagen na elkaar c. Niet constant. Enkel savonds. Mijn neus brandt nu wel. Is dit door het meermaals gebruik (irritatie neus) of zit er speed bij? Iemand advies?
Kip schreef:Delilah schreef:Ik gebruik nu 3 dagen na elkaar c. Niet constant. Enkel savonds. Mijn neus brandt nu wel. Is dit door het meermaals gebruik (irritatie neus) of zit er speed bij? Iemand advies?
Dus je bent verbaasd dat je neus geïrriteerd is nadat je cocaïne hebt gesnoven?
Je kan het ook het zakje op de camera van je telefoon leggen, en dan filmen en het geheel in de magnetron doen. Dan krijg je na 2 uur een email met de samenstelling van je drugs
Poseidon schreef:Nee Delilah.
Heb nog nooit iets vernomen van met speed versneden sosa.
Zoiets zou je toch ook onmiddelijk merken aan die walgelijke Tsjernobil-~lucht van de amfetamine die er door heen gemengd zou moeten zijn.
Delilah schreef:Heb nog nooit speed gebruikt,geen idee dus hoe het ruikt.
Mijn c smaakt bitter,vieze smaak in je keel...
Poseidon schreef:Delilah schreef:Heb nog nooit speed gebruikt,geen idee dus hoe het ruikt.
Mijn c smaakt bitter,vieze smaak in je keel...
Coca smaakt idd bitter, beetje kerosine achtig. Als je een bittere smaak in je keel er aan overhoudt, zit er waarschijnlijk iets in wat daar niks te zoeken heeft.
Raakt je keel trouwens ook verdoofd door?
Dat is nml een indicatie dat je dat je the real thing in handen hebt.
Delilah schreef:Ik gebruik nu 3 dagen na elkaar c. Niet constant. Enkel savonds. Mijn neus brandt nu wel. Is dit door het meermaals gebruik (irritatie neus) of zit er speed bij? Iemand advies?
Poseidon schreef:Er is hier een erg goed testcentrum in de straat.
koen013 schreef:snuifduif schreef:Ik denk dat er 4.3 speed in zit.
weer zo'n reactie waar ik een vind ik leuk buttom wil hebben
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten