Danny_vd32 schreef:rattenvergif !!!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Als je echt rattenvergif als coke hebt gekocht, denk ik dat je beter het Belgian Early Warning System contacteert ipv hier verkapt op zoek te gaan naar goede coke
Spectrum schreef:Ivo schreef:Als je echt rattenvergif als coke hebt gekocht, denk ik dat je beter het Belgian Early Warning System contacteert ipv hier verkapt op zoek te gaan naar goede coke
Hij brengt het wel creatiever dan de meesten hier
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Danny_vd32 schreef:Mensen sterven er niet van, maar om lange termijn sterven kleine deeltjes van je hersenen af...
snuifduif schreef:Danny_vd32 schreef:Mensen sterven er niet van, maar om lange termijn sterven kleine deeltjes van je hersenen af...
Wederom, cool story bro. Is dat diezelfde vriend die in een trip bleef hangen en nu voor eeuwig denkt dat ie een sinaasappel is?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
snuifduif schreef:Maar sterven er stukjes hersens af als een verweerd gebouw?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frissa schreef:Wat wil je nu eigenlijk horen ? Waar je goede coke kunt halen ?
Trust me dat gaat hem niet worden hier.
Kan je beter op .nl proberen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten