Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

coke en X.

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

coke en X.

Berichtdoor Zazuu. » wo dec 28, 2011 3:40 pm

als je nou coke en xtc op dezelfde avond wil doen, waar kun je dan het beste mee beginnen en waarom? (stel dat de avond +/- duurt van 18.00 - 06.00.)
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: coke en X.

Berichtdoor Trippie » wo dec 28, 2011 3:59 pm

Heb ook al geantwoord op dezelfde vraag in een ander topic, maar goed:
Trippie schreef:Eerst de xtc, als die aan het uitwerken is pas de coke.
Je moet weten dat coke zo'n stof is waarbij eens je begint, de lol er af is als ze op is, als je de MDMA neemt na de coke zal je al minder van de MDMA genieten, terwijl andersom geen problemen zal geven. Ik heb een keer coke gesnoven op het hoogtepunt van een MDMA flash en vond dat echt niet leuk meer, coke vernietigt de love feeling van MDMA compleet en je houdt een kankerflash over, terwijl je wel nog steeds te vaag bent om te genieten. Dus ik denk dat je best eerst zoveel mogelijk geniet van de MDMA, en daarna pas aan de coke begint. Dat werkt wel goed vind ik.

Oh ja en verwacht wel een helse kater.


Ook nog even toevoegen dat ik deze combi nu niet echt een toegevoegde waarde vond hebben en ik de coke (na die ene kutkeer dus) enkel gebruikte om het tot het einde van het feest te halen, doe het tegenwoordig gewoon niet meer. Pep en MDMA gaan veel beter samen imo.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: coke en X.

Berichtdoor Zazuu. » wo dec 28, 2011 4:05 pm

ik wil namelijk eerst de stad (café) in en daarna dikke afterparty met E. (o&n enzo.) Maar door elkaar wordt sowieso geen succes
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: coke en X.

Berichtdoor Trippie » wo dec 28, 2011 4:17 pm

Voordrinken voor een feest op xtc lijkt mij niet zo'n strak plan (dat is mss wel persoonlijk, ik haat alcohol als ik xtc op heb). Ik zou in jou geval oftewel gewoon nuchter/stoned op café gaan, max 3 biertjes drinken en dan op xtc gaan feesten, oftewel de xtc laten en gewoon de hele nacht doorgaan op coke en alcohol (moet je wel goede/veel coke hebben, lange avond).
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: coke en X.

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 9:03 pm

als de mdma was uitgewerkt vond ik een beetje cocaine heerlijk, klapte er harder in bij mij.
Maar nu voor mij geen cocaine meer, lol is er van af,leid alleen maar tot paniek of fucked up.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: coke en X.

Berichtdoor Special K » ma jan 02, 2012 2:02 pm

als je het hebt over gewone coke snuiven & X maakt het niet veel uit hoe je het neemt , door elkaar - na elkaar, is allemaal wel leuk, maar als je het tegelijk doet zou ik er wel voor zorgen dat ik al op het feest zat , want van deze combo ga je wel vrij hardd :kleuter: :love:


:keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron