peprick schreef: en ook heb ik wel eens gehoord, weet niet of dit kan, dat als je een dun lijntje pep en een dun lijnntje coke tegen elkaar aan en dan opsnuiven? lijkt mij wel wat. maar kan dit?
Weyoun schreef:Ik vind andersom juist lekker. Eerst alcohol en een paar dopjes coke en dan een lijn speed om de crash op te vangen.
Koxbox schreef:peprick schreef: en ook heb ik wel eens gehoord, weet niet of dit kan, dat als je een dun lijntje pep en een dun lijnntje coke tegen elkaar aan en dan opsnuiven? lijkt mij wel wat. maar kan dit?
Nee, dat kan niet. Als je dat doet vlieg je in brand.
Weyoun schreef:Ik vind andersom juist lekker. Eerst alcohol en een paar dopjes coke en dan een lijn speed om de crash op te vangen.
Koxbox schreef:peprick schreef: en ook heb ik wel eens gehoord, weet niet of dit kan, dat als je een dun lijntje pep en een dun lijnntje coke tegen elkaar aan en dan opsnuiven? lijkt mij wel wat. maar kan dit?
Nee, dat kan niet. Als je dat doet vlieg je in brand.
knolselderij schreef:zelfde effect als je goed bezopen bent. je word n stuk nuchterder voor je gevoel
Lµs. D schreef:Nuchterder? Ik ga me juist super nuchter en alert voelen van de speed..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten