Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Coke drogen?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
JongGeleerd schreef:@618157 Had jij niet een keer zoiets?
Ik herinner mij iets met klonten en balletjes ofzo?
618157 schreef:denk her perst zodat het leek alsof het een vers brok was
Delilah schreef:Weet niet of het echt nat is...als je coke verwarmt, verander je dan niet de chemische samenstelling?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:Naar mijn ervaring is dat juist goede coke. Harde brokken die moeilijk te pletten zijn. Mijn 'leverancier' bood altijd een versie van 50 en 60 aan. De goedkopere ging op binnen 4 uur en dan was het voorbij, die andere kan je gerust 3 dagen mee doen al hou je het netjes. Nam een keer bij fout een dosis die ik normaliter bij een 50'er nam, lag gelijk een halfuur op bed met hartkloppingen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:MrMDMA schreef:Naar mijn ervaring is dat juist goede coke. Harde brokken die moeilijk te pletten zijn. Mijn 'leverancier' bood altijd een duurdere en een goedkopere aan. De goedkopere ging op binnen 4 uur en dan was het voorbij, die andere kan je gerust 3 dagen mee doen al hou je het netjes. Nam een keer bij fout een dosis die ik normaliter bij een goedkopere nam, lag gelijk een halfuur op bed met hartkloppingen.
Die dealer lacht de ballen uit zn broek, ik geloof niet dat ie 50% zuivere en 60% zuivere leverde en dat je van de 60% procent zuivere dan eerder hartkloppingen krijgt. Hartkloppingen heb je namelijk veel makkelijker van teveel cafeïne. Ik denk dat dus dat je meer betaalde voor alleen maar meer cafeïne in plaats van cocaïne. Heb je het zelf ooit laten testen of geloofde je je dealer?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
acuut schreef:Veel doen er wat mephedrone in!
acuut schreef:Ik zal is vragen of de personen die het hebben ingeleverd een uitdraai op kunnen vragen
Amvitamientje schreef:acuut schreef:Veel doen er wat mephedrone in!
Lijkt mij sterk. Mephedrone is bijna niet meer te krijgen.
JongGeleerd schreef:acuutje? Hoeveel van de shit die je typt geloof je zelf?Spoiler! :
acuut schreef:Waar twijfelen jullie aan?
Ik vat hem even niet
Wat ik vertel is gewoon wat ik mee heb gemaakt
Ik snap even niet waar het mis gaat
Ik heb begrepen. Dat mijn posts iets wat stoer doenerij lijken
En feitenlijk af en toe niet zouden kloppen
Dan zal ik het misschien verkeerd hebben gezien gehoord of onthouden
Ik vind dat best jammer maar zal geen 'cowboy' verhalen vertellen
Bij vragen kan altijd een pb IK DEAL NIET EN HEB GEEN NUMMERS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten