Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Chronische neusslijmvliesontsteking
Poseidon schreef:Mag het niemand aanbevelen van Petrovic maar Otrivin neusspray heeft het probleem jaren lang opgelost bij mij.
Probleem is alleen dat je dan een soort van afhankelijkheidsrelatie met die spray ontwikkelen gaat.
Jcutter schreef:Stop watten in je neus!
Jcutter schreef:Als je een grote neus hebt, waarom niet??
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prins Knabbel schreef:Capsules slikken.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Prins Knabbel schreef: slikken.
Poseidon schreef:Veel zuipen en 10 mg oxazepam erbij bonkt lekkerder Frog.
Hasj erbij maakt je huid extreem gevoelig, ook daar.
Verstopte neus. Beetje coca in buisje en dat in je neus laten lopen. Brandt de mucus zo weg. Ff snuiten en je kan probleemloos door nacken
Poseidon schreef:Ja man van coca kan ie zo hard worden dat ik er een gat mee in het granieten aanrecht kan slaan.
Amvitamientje schreef:Prins Knabbel schreef:Capsules slikken.
Zonde van je coke
Chocoloco schreef:Amvitamientje schreef:Prins Knabbel schreef:Capsules slikken.
Zonde van je coke
Was ooit eens met een oom van me op stap die mij een goedgevulde capsule coke gaf (400mg). Dit was echt the bomb en zeker niet zonde. Verder heb ik na snuiven niet zo heel erg last van de Colombiaanse verkoudheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten