Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Foulwing » di apr 26, 2022 10:19 pm

Hi guys,

Ik vond dit forum en heb aan paar belangrijke vragen voor de kenners hier :hulde:

-

Ik heb in de laatste 2 jaar geen coke gebruikt. Maar ik heb deze maand op 7 April (halve gram) en 12 dagen later op 19 April (0.8/1 gram), coke gebruikt. En verder helemaal niet.

Na is het zo dat die laatste keer op 19 April ik het met Kamagra en alcohol erbij heb gebruikt/gedronken en nu sinds 20 April zit mijn neus helemaal dicht. Het is iiiiietsje beter geworden maar niet veel. De vrouw waar ik mee was, een vriendin van me, heeft ook lichtere neusklachten maar al sinds de eerste keer (7 April), terwijl ik na 7 April helemaal geen last had van mijn neus. Ik ben ook ziek (geen koorts - geen corona) maar wel keelontsteking, nachtzweten bijna elke nacht (wordt zo 5x per nacht wakker badend in zweet, hoesten etc.

Dokter zeg nut: is een virus. Dit kan...Maar die neus, dat komt toch echt door de coke. Mijn vragen, voor de mensen hier die er veel meer ervaring mee hebben zijn deze:

1- Kan ik met deze 2 keer mijn neusslijmvliezen onomkeerbaar beschadig hebben?
2- Gaat deze verstopte neus / 'verkoudheid' weer over?
3- Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik heb sindsdien en daarvoor helemaal niks gebruikt en ben het ook niet van plan.

Nou weet ik dat drugs je leegzuigt en je immuunsysteem tijd nodig heeft. Ik heb in het verleden ook MDMA gebruikt, meerdere keren. Maar had eigenlijk nooit ergens last van. Ook niet met Coke/Kamagra/Alcohol mix voor Covid 2+jaar geleden. Nooit ergens last van gehad.

Graag hoor ik jullie ervaringen, adviezen, meningen, insights want ik begin me zorgen te maken om mijn neus.

Heel erg bedankt alvast voor iedereen die hierop wilt reageren! :wave:
Foulwing
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 26, 2022 10:04 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Jmths » wo apr 27, 2022 11:49 am

De symptomen die je beschrijft heb ik ook al een week, maar is gewoon van de griep, heeft drugs niets mee te maken.

's ochtends ook slijm los hoesten, van die groene klodders. Tot op heden alleen maar negatieve covid testjes dus daar kan het niet door komen.

Maar heb kan natuurlijk dat je last hebt van net iets anders.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Foulwing » do apr 28, 2022 11:08 am

Jmths schreef:De symptomen die je beschrijft heb ik ook al een week, maar is gewoon van de griep, heeft drugs niets mee te maken.

's ochtends ook slijm los hoesten, van die groene klodders. Tot op heden alleen maar negatieve covid testjes dus daar kan het niet door komen.

Maar heb kan natuurlijk dat je last hebt van net iets anders.


Thanks voor je reactie.

Precies ik heb ook 2 negatieve covid tests gehad. Heb het nu dus ook al een week. Ik begrijp volledig dat je zegt griep alleen ik heb helemaal geen moment koorts gehad.

Jij wel? En is dit ook de eerste keer voor jouw dat je deze klachten hebt of heb je dit eerder gehad?

Thanks!
Foulwing
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 26, 2022 10:04 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Jmths » do mei 05, 2022 10:39 am

Ik had al een beetje toegelicht in PB (persoonlijk bericht) maar ruim een week gehad dat m'n neus dus steeds wat vol liep door de griep. Flink gezweet in bed, ontstoken (nek)klieren/holtes. Veel last van m'n keel, groene slijmklodders dus, 's ochtens was ik vaak even bezig met de boel weer los hoesten, etc. Ik hoorde van kennis / familie dat ik niet de enige was die er last van had en dat het rond leek te gaan de laatste tijd.

Dat was het eerste waar ik aan moest denken in ieder geval, tot op heden geen covid gehad dus volgens een aardig aantal zelftests (wel 3 Pfizer vaccins). Covid is een meme bedacht door de Chinezen zeg ik steeds maar niemand wil me geloven.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Zwerver » do mei 05, 2022 1:02 pm

De chinezen wouden er verantwoordelijk voor zijn, dat is het meer... Tijdens de lockdowns iedereen huilie huilie, maar ondertussen zijn er hele oorlogen uitgevochten tussen het ruimteleger en de nordic extraterrestials. Poetin, biden, die dikke kim jung; zij wouden allemaal het leven in 1x wegvagen met nukes. De nordics vonden dat zonde, want zij vinden dat wij potentie hebben. Jij begrijp? wij heb potentie. Dus dat is er gebeurt tijdens de lockdowns.
geen coffeeshop, geen redligth district, en geen mcdonalds
Avatar gebruiker
Zwerver
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: di nov 09, 2021 4:20 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor Antiprosynthesis » ma mei 09, 2022 6:48 am

Ik heb heel wat ervaring met coke en met Speed en wat jij vertelt heb ik niet met coke (wel een verstopte neus) maar de laatste vier keer dat ik Speed gebruikte had ik nadien een keelontsteking...

Maar bij coke zou het normaal niet zo heftig mogen zijn - maar volgens mij kan het wel als het reeds in de lucht hing...

Ook had ik laatste keer van Speed een bronchitis en elke keer ook aftjes op de tong...

Zeggen dat dit sowieso niet door de drugs kan komen is volledige onzin, no offense...
You know you will live forever when everyone wants you dead... (M. Burns) -

Het is de kunst van de wetenschap en de wetenschap van de kunst... (Da Vinci)

Live your life so well that death itself will tremble to take you away... (C. Bukowski)

Het goddelijke is in alles en alles is goddelijk... (Spinoza)

I'm good at being bad... (onbekend)
Antiprosynthesis
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: za apr 30, 2022 8:31 pm

Re: Colombiaanse Verkoudheid - Vragen aan Iedereen!

Berichtdoor verneukeratief » ma mei 09, 2022 4:36 pm

Wen er maar aan. Die jtmhts gebruikt vaker vage drogsredenen om zijn hobbyisme te promoten.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner