Exceptional schreef:Eerst Zopiclon en dan coke? Logisch.
MixqueenLorena87 schreef:ja ik neem eerst die zopiclon omdat ik van coke zonder alcohol heel onrustig wordt en slecht kan luisteren,
en met deze volgorde is de rush een stuk lekkerder maar das mijn mening maar natuurlijk.
kan me ook voorstellen dat je de coke keihard erin wilt voelen hakken en dan aan het einde van de nacht nog een benzotje pakt..
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Mañana schreef:
Gezond is het alvast niet, heerlijk is het wel! (Morfine kan echter wel gebruikt worden om hartklachten op te vangen...)
Grtz.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Mañana schreef:In ziekenhuizen wordt bij overbelasting van het hart nochtans af en toe Morfine toegediend om het hart te verlichten.
Ik ga hier niet beweren de apodictische waarheid in pacht te hebben, maar dit is wat ik erover te weten ben gekomen door middel van opzoekingen...
JongGeleerd schreef:Wil je uitleggen waar je die wijsheid verkregen hebt?... Een benzodiazepine is toch echt wat het handboek voorstelt
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
JongGeleerd schreef:
Als jij 'deze middelen' noemt, richt je je dan tot Mañana of mij? Want ik zie nu pas ik hier eventueel voor niets in de verdediging ben geschoten
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Mañana schreef:Nog aangaande Morfine, een link:
(de benauwdheid waarover in de link gesproken wordt is tevens toepasbaar, zoals in die bron die ik ergens eens ben tegengekomen, op benauwdheid van het hart bij bijvoorbeeld een hartaanval... -
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten