Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Crack en bruin

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Crack en bruin

Berichtdoor Jajaja187 » ma jul 04, 2016 8:27 pm

Bruin en base word tegelijk veel gebruikt heb ik begrepen. Heb er niet veel verstand van laatst een oude vriend tegengkomen die het toevallig doet. Is deze combi schadelijk. Wil het zelf ook wel proberen. Waar komen de base gebruikers vandaan. Is het vaak versneden of is de kwaliteit ervan wel goed??
Jajaja187
Newbie

Re: Crack en bruin

Berichtdoor Jcutter » ma jul 04, 2016 8:56 pm

Basecoke is destructiever dan bruin vind ik zelf. Veel basecokegebruikers gebruiken een paar strepen bruin als hun basecoke aan het uitwerken is en ze willen wat rustiger worden. Het is niet fijn als de basecoke uitwerkt. Het fucked je brein als geen ander. Maar het is wel ontzettend lekker om coke te roken. Al ben ik een groter fan van snuifcoke en van heroine. Heroine vind ik lekkerder dan basecoke. Zeker als je het combineert met benzo's en alcohol. Zal als ik jou was 1x in de drie maanden XTC gebruiken en af en toe wat snuifcoke icm drank. Met basecoke verniel jij jezelf mee. Er zijn basecoke gebruikers die op hun 24e als rondlopen met de longziekte COPD. Dat is echt fucked.
Jcutter
BDE
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » ma jul 04, 2016 9:03 pm

Jajaja187 schreef:Bruin en base word tegelijk veel gebruikt heb ik begrepen. Heb er niet veel verstand van laatst een oude vriend tegengkomen die het toevallig doet. Is deze combi schadelijk. Wil het zelf ook wel proberen. Waar komen de base gebruikers vandaan. Is het vaak versneden of is de kwaliteit ervan wel goed??

Doe eens een gok?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Druks » ma jul 04, 2016 9:10 pm

Amvitamientje schreef:
Jajaja187 schreef:Bruin en base word tegelijk veel gebruikt heb ik begrepen. Heb er niet veel verstand van laatst een oude vriend tegengkomen die het toevallig doet. Is deze combi schadelijk. Wil het zelf ook wel proberen. Waar komen de base gebruikers vandaan. Is het vaak versneden of is de kwaliteit ervan wel goed??

Doe eens een gok?

Het is echt onnodig om iedere keer zo gefrustreerd te reageren.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Amvitamientje » ma jul 04, 2016 9:15 pm

Iedere keer is ook weer te. En ja, ik ben chaggo!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Poseidon » ma jul 04, 2016 10:08 pm

Amvitamientje schreef:Iedere keer is ook weer te. En ja, ik ben chaggo!

Je bent een lieve mod die veel wijze dingen zegt en een maagzweer maakt een mens wat sneller geagiteerd.
Topicstarter: basecoke kan je makkelijk zelf maken en als je goede kwaliteit coca uitkookt is het prima spul. Maar de heroïne vertraagt je hartslag terwijl de coca hem opjaagt dus denk ff 10 x na over deze combo ivm je rikketik. :wink:
Poseidon
SHADOW~ADMIN
Donateur

Berichtdoor Maus » ma jul 04, 2016 10:40 pm

Poseidon schreef:
Amvitamientje schreef:Iedere keer is ook weer te. En ja, ik ben chaggo!

Je bent een lieve mod die veel wijze dingen zegt en een maagzweer maakt een mens wat sneller geagiteerd.
Topicstarter: basecoke kan je makkelijk zelf maken en als je goede kwaliteit coca uitkookt is het prima spul. Maar de heroïne vertraagt je hartslag terwijl de coca hem opjaagt dus denk ff 10 x na over deze combo ivm je rikketik. :wink:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:

Einstein schreef:
Der Hauptgrund für Stress ist der tägliche Kontakt mit Idioten :|
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » ma jul 04, 2016 10:51 pm

Ja, en coke werkt sneller uit dan hero. Pas daar maar ook mee op!

En je hebt het nog nooit gedaan? Beter doe je het niet, neem dan wat lichters ofzo.
Amvitamientje
Moderator

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne