vr aug 30, 2013 11:11 am
Trippie schreef:Die azteken lieten de coca natuurlijk wel gewoon in de bladeren zitten, dat scheelt al wel wat lijkt me.
zo sep 15, 2013 3:34 pm
jana schreef:Heey,
Hier een berichtje van iemand die vrijwel alles ooit gedaan heeft. Maar crack (of heroine), nooit. Mijn partner verloren aan crack - ooit- drie jaar geleden. Het maakt harteloze monsters van mensen. En vernielt alles. Ik heb het proces van dichtbij mee mogen maken.
zo sep 15, 2013 3:36 pm
zo sep 15, 2013 3:37 pm
Eens of oneens?Enya schreef::s
zo sep 15, 2013 4:10 pm
Ben schreef:Eens of oneens?Enya schreef::s
zo sep 15, 2013 4:21 pm
FrozenToast schreef:Ben schreef:Eens of oneens?Enya schreef::s
*gaap* wie is deze troll nou weer
zo sep 15, 2013 4:54 pm
Ben schreef:jana schreef:Heey,
Hier een berichtje van iemand die vrijwel alles ooit gedaan heeft. Maar crack (of heroine), nooit. Mijn partner verloren aan crack - ooit- drie jaar geleden. Het maakt harteloze monsters van mensen. En vernielt alles. Ik heb het proces van dichtbij mee mogen maken.
Dit is absolute nonsens. Een Urban Legend, zo je wil. Ik hou mij al bijna twintig jaar bezig met allerhande soorten kennis, weetjes en andere intellectuele aangelegenheden - die ver boven jouw pet gaan - en ik weet voor HET FEIT dat crack de minst schadelijke drug is.
Het Feit.
De Feit.
Mijn Waarheid.
De Steen.
zo sep 15, 2013 6:52 pm
Ben schreef:jana schreef:Heey,
Dit is absolute nonsens. Een Urban Legend, zo je wil. Ik hou mij al bijna twintig jaar bezig met allerhande soorten kennis, weetjes en andere intellectuele aangelegenheden - die ver boven jouw pet gaan - en ik weet voor HET FEIT dat crack de minst schadelijke drug is.
Het Feit.
De Feit.
Mijn Waarheid.
De Steen.
zo sep 15, 2013 7:02 pm
di nov 05, 2013 12:22 pm
Snuifkut schreef:Heb sinds een week of twee kennis mogen maken met het goedje, en het bevalt mij uitstekend. Al vind ik het erg jammer dat dit Te schadelijk is. In mijn kring is het een gezelligsheidsbezigheid om samen coke te basen of bruin van een folie te roken. Sommigen spelen monopoly, wij roken crack.
wo nov 06, 2013 6:04 pm
Snuifkut schreef:Een hele diepe moment van kalmte en rust, is wat crack cocain mij geeft
wo nov 06, 2013 9:13 pm
Pieter210 schreef:Snuifkut schreef:Een hele diepe moment van kalmte en rust, is wat crack cocain mij geeft
do nov 07, 2013 11:26 am
do nov 07, 2013 11:36 am
do nov 07, 2013 11:39 am
vr nov 08, 2013 11:10 am
Pieter210 schreef:Crack =![]()
vr nov 08, 2013 11:39 am
Poseidon schreef:Pieter210 schreef:Crack =![]()
Als het anders gelopen was, zou ik vanmiddag in je woonplaats waarschijnlijk non stop hebben zitten basen.![]()
Beter zo. Ook voor mijn grote kameraad. (good luck friend)
ma jun 01, 2015 5:36 pm
ma jun 01, 2015 6:03 pm
ma jun 01, 2015 6:13 pm
ma jun 01, 2015 6:15 pm
ma jun 01, 2015 6:20 pm
ma jun 01, 2015 8:44 pm
chocometslagroom schreef:Hoi Maurits,
Dankjewel ik had nooit verwacht hier op forum te komen en ik de 'hopeloze verslaafde' rol zou hebben. Gelukkig ben jij die uitzondering, blij voor jou oprecht, maar ik wil maar zeggen wat mij is gebeurt kan iedereen dus overkomen, dat je jezelf over paar jaar ook hierop het zelfde kan schrijven als mij.
Ja mijn longen zijn echt niet geschikt hiervoor , me huisarts waarschuwde met 15de al voor gewoon roken. Dus gooi ik er vervolgens maar bruin en wit op , ik ben me dr ook een haha.
Snuiven doe ik wel af en toe en neem ik me ook vaker voor dat enkel te blijven doen, toch blijf ik teruggaan na die folie, ik doe nu ook weer wat wit erbij voor de high was dat keertje bedoelt. Weer week verder inmiddels en elke dag al is high er ook niet zo goed meer Ik dacht natuurlijk ondanks me ervaring bruin is pas echt enige verslaving, daar kan ik niet mee stoppen door ziek zijn, ik had zo kunnen stoppen met me vorige verslavingen. En nu is de wit dus weer come back het maken in rookvorm.
Maarja ik ga weer plannen, stoppen met wit of het snuiven en bruin snuiven. Morgen.....hahaPs je bedoelt het echt goed en je hebt gelijk snuiven is beter voor mij maak er grapje van tegenover mezelf omdat het bij mij vaak bij ideeen en plannen blijft ondanks beter weet.
Rectaal ga ik eens opzoeken hoe dat zit..maar de folie is voor mij zelf ook een 'kick'/verslaving
Dankjewel in ieder geval voor het goed bedoelde adviesik krijg in ieder geval sowieso hulp sta op wachtlijst
ma jun 01, 2015 8:48 pm
chocometslagroom schreef:Je zegt trouwens je zo'n 2 keer per jaar heroine gebruikt ? hoe lang doe je dat al zo ? en is het altijd 2 x gebleven let je daar nauwkeurig op ? ik betrapte mezelf ook nl qua tijden en aantal keer vroeger vaak voor de gek zelf hield .
Als jou echt zo lukt houden zo maar ik zou je aanraden gewoon te stoppen, dadelijk maak je een keer iets kuts mee en kom je in zelfde schuitje als mij terecht. dan is die overgang na verslaving nl gauw gemaakt.
ma jun 01, 2015 8:52 pm
chocometslagroom schreef:ps ik heb hbo maar me verslaving blijkbaar ook. Al wanneer ik zo teruglees wat ik schrijf lijkt het zo simpel eigenlijk. gewoon doen. en gelijk anders komt het er niet van dat heeft wel vaker gewerkt