"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Tony Montana schreef:Ik vertrouw geen enkele dealer, best altijd laten testen.
Ook, de normale dealers, volgens de laatste statistieken uit zowel NL als BE, leveren gemiddeld slechts een armzalige 20 tot nog steeds zielige 70% zuiverheid.
Onder de 80% en geen volle grammen zijn niet acceptabel, maar omdat velen het toch kopen, gaat kwaliteit enkel maar achteruit.
Kikkerr schreef:
Je lult weer uit je nek, heb laats uitstekende coke gehad.
Bron: De tieten en de clit van je zus waar ik het van af snoof, je vader deed trouwens ook lekker mee kon wel zien dat je zuster en hij een goede Vader dochter band hebben
Tony Montana schreef:Kikkerr schreef:
Je lult weer uit je nek, heb laats uitstekende coke gehad.
Bron: De tieten en de clit van je zus waar ik het van af snoof, je vader deed trouwens ook lekker mee kon wel zien dat je zuster en hij een goede Vader dochter band hebben
Die goede van jou heeft blijkbaar wel heel wat hersenschade aangericht... En dat reeds op je twaalf...
Jmths schreef:Ik vraag altijd naar specificaties van het product en vermeld hier duidelijk bij waar en wanneer ik van plan ben het product te laten testen. Het cliché is vaak dat de tussenpersoon geen enkel benul heeft wat deze nou daadwerkelijk verkoopt. Met coke is een pijnlijk punt vaak ook dat deze verkocht wordt om eigen gebruik in stand te kunnen houden.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:Jmths schreef:Ik vraag altijd naar specificaties van het product en vermeld hier duidelijk bij waar en wanneer ik van plan ben het product te laten testen. Het cliché is vaak dat de tussenpersoon geen enkel benul heeft wat deze nou daadwerkelijk verkoopt. Met coke is een pijnlijk punt vaak ook dat deze verkocht wordt om eigen gebruik in stand te kunnen houden.
Ik merk dat hier veel personen het testen op een heel hoog voetstuk plaatsen. Ik ben benieuwd waarom? Zodra je zelf genoeg ervaring bezit om een aardig referentiekader te hebben, is testen toch eigenlijk een nutteloze stap? Ik ben altijd tevreden wanneer de kwaliteit die ik op dat moment heb me bevalt, en het voor mij ook het geld waard is wat ik ervoor betaal. Ik koop dan wel altijd mijn middelen bij bekendere 'vertrouwde' individuen in mijn omgeving, dus ik weet dan wel in ieder geval dat er een grotere groep gebruikers is die een zelfde batch ook gebruikt heeft. Van een onbekende straatdealer zou ik nooit iets kopen. O nee, één keertje dan (op Tenerife een bolletje snuifcoke van 0,3 gram voor 40 euro). Maar goed, dat was dan inderdaad ook weggegooid geld.
MrMDMA schreef:Ik merk dat hier veel personen het testen op een heel hoog voetstuk plaatsen. Ik ben benieuwd waarom?
MrMDMA schreef:Zodra je zelf genoeg ervaring bezit om een aardig referentiekader te hebben, is testen toch eigenlijk een nutteloze stap? Ik ben altijd tevreden wanneer de kwaliteit die ik op dat moment heb me bevalt, en het voor mij ook het geld waard is wat ik ervoor betaal.
MrMDMA schreef:Ik koop dan wel altijd mijn middelen bij bekendere 'vertrouwde' individuen in mijn omgeving, dus ik weet dan wel in ieder geval dat er een grotere groep gebruikers is die een zelfde batch ook gebruikt heeft. Van een onbekende straatdealer zou ik nooit iets kopen.
Perry schreef: Cafeïne is geen harmless kopje koffie meer bij deze hoeveelheden.
snuifduif schreef:welke hoeveelheden spreken we dan, want een beetje koffiedrinked kantoortype heeft er wel een gram per dag doorheen
snuifduif schreef:Perry schreef: Cafeïne is geen harmless kopje koffie meer bij deze hoeveelheden.
welke hoeveelheden spreken we dan, want een beetje koffiedrinked kantoortype heeft er wel een gram per dag doorheen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten