Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dealer 'vertrouwen'

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor yannick18 » za jul 21, 2018 5:16 am

Na lang alleen de 'lezer' te hebben uitgehangen op het forum toch maar een accountje aangemaakt op het forum aangezien ik met een vraag zit.

ik heb al zo'n 1,5 tot 2 jaar de zefde dealer voor mijn SOS, een van de eerste keren dat ik bij hem haalde heb ik het laten testen en dit was allemaal goed.

nu heb ik echter sindsdien het nooit meer laten testen waneer ik SOS haalde, ik merk de laatste tijd dat ik minder een tinteling van de SOS krijg en dat ik meer moet/wil gebruiken.

ik gebruik niet vaak (1x per 2 maanden ongeveer), ik snap dat dit deels aan mijn tolerantie kan liggen uiteraard.

mijn vraag is echter , als jullie een vaste dealer hebben, blijven jullie dan je sos testen?

Groet,
Yannick
yannick18
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za jul 21, 2018 5:10 am

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Perry » za jul 21, 2018 7:28 pm

Persoonlijk gebruik ik geen cocaïne, maar wanneer ik iets langere tijd van dezelfde dealer koop, test ik steekproefsgewijs. Zo'n 1 op de vier keer. Ik plan dit niet echt, maar ik denk gewoon af en toe: Ik moet het ook maar weer eens laten testen.
Ik vind het zonde om van top spul iedere keer een deel 'weg te gooien' als het toch keer op keer top spul blijkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Eko » do jul 26, 2018 12:02 am

Mijn vaste dealer is eerlijk. als hij van een nieuwe bron heeft, geeft hij wel eens wat gratis keta "test een keer, dan weet ik wat ik tegen de rest moet zeggen", of omgekeerd "hij's wat goedkoper, want ik heb gehoord dat hij maar zo-zo is"
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Frissa » do jul 26, 2018 12:11 am

Het lijkt mij , wanneer je twijfels hebt laat je het testen
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor MrMDMA » vr nov 09, 2018 7:59 pm

De bron waarvan je dealer het spul heeft zal ook niet altijd dezelfde kwaliteit leveren. Je kan iets testen, maar misschien heeft hij een week later een andere partij. Zolang jij vind dat het spul wat je krijgt je het gevoel geeft wat je zoekt, en je dit er ook bereid voor bent te betalen zou ik me geen zorgen maken.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor PiraatPanda » ma nov 12, 2018 1:55 am

Ja, eens in de zoveel keer eens testen

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Tony Montana » do jan 03, 2019 1:11 am

Ik vertrouw geen enkele dealer, best altijd laten testen.

Ook, de normale dealers, volgens de laatste statistieken uit zowel NL als BE, leveren gemiddeld slechts een armzalige 20 tot nog steeds zielige 70% zuiverheid.

Onder de 80% en geen volle grammen zijn niet acceptabel, maar omdat velen het toch kopen, gaat kwaliteit enkel maar achteruit.
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Kikkerr » do jan 03, 2019 4:59 am

Tony Montana schreef:Ik vertrouw geen enkele dealer, best altijd laten testen.

Ook, de normale dealers, volgens de laatste statistieken uit zowel NL als BE, leveren gemiddeld slechts een armzalige 20 tot nog steeds zielige 70% zuiverheid.

Onder de 80% en geen volle grammen zijn niet acceptabel, maar omdat velen het toch kopen, gaat kwaliteit enkel maar achteruit.

Je lult weer uit je nek, heb laats uitstekende coke gehad.
Bron: De tieten en de clit van je zus waar ik het van af snoof, je vader deed trouwens ook lekker mee :love: kon wel zien dat je zuster en hij een goede Vader dochter band hebben :woeh:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Tony Montana » za jan 05, 2019 11:33 pm

Kikkerr schreef:
Je lult weer uit je nek, heb laats uitstekende coke gehad.
Bron: De tieten en de clit van je zus waar ik het van af snoof, je vader deed trouwens ook lekker mee :love: kon wel zien dat je zuster en hij een goede Vader dochter band hebben :woeh:


Die goede van jou heeft blijkbaar wel heel wat hersenschade aangericht... En dat reeds op je twaalf...
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Kikkerr » za jan 05, 2019 11:54 pm

Tony Montana schreef:
Kikkerr schreef:
Je lult weer uit je nek, heb laats uitstekende coke gehad.
Bron: De tieten en de clit van je zus waar ik het van af snoof, je vader deed trouwens ook lekker mee :love: kon wel zien dat je zuster en hij een goede Vader dochter band hebben :woeh:


Die goede van jou heeft blijkbaar wel heel wat hersenschade aangericht... En dat reeds op je twaalf...

los pollos hermanos :wave:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Jmths » zo jan 06, 2019 9:38 pm

Ik vraag altijd naar specificaties van het product en vermeld hier duidelijk bij waar en wanneer ik van plan ben het product te laten testen. Het cliché is vaak dat de tussenpersoon geen enkel benul heeft wat deze nou daadwerkelijk verkoopt. Met coke is een pijnlijk punt vaak ook dat deze verkocht wordt om eigen gebruik in stand te kunnen houden.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor MrMDMA » ma jan 14, 2019 12:05 am

Jmths schreef:Ik vraag altijd naar specificaties van het product en vermeld hier duidelijk bij waar en wanneer ik van plan ben het product te laten testen. Het cliché is vaak dat de tussenpersoon geen enkel benul heeft wat deze nou daadwerkelijk verkoopt. Met coke is een pijnlijk punt vaak ook dat deze verkocht wordt om eigen gebruik in stand te kunnen houden.


Ik merk dat hier veel personen het testen op een heel hoog voetstuk plaatsen. Ik ben benieuwd waarom? Zodra je zelf genoeg ervaring bezit om een aardig referentiekader te hebben, is testen toch eigenlijk een nutteloze stap? Ik ben altijd tevreden wanneer de kwaliteit die ik op dat moment heb me bevalt, en het voor mij ook het geld waard is wat ik ervoor betaal. Ik koop dan wel altijd mijn middelen bij bekendere 'vertrouwde' individuen in mijn omgeving, dus ik weet dan wel in ieder geval dat er een grotere groep gebruikers is die een zelfde batch ook gebruikt heeft. Van een onbekende straatdealer zou ik nooit iets kopen. O nee, één keertje dan (op Tenerife een bolletje snuifcoke van 0,3 gram voor 40 euro). Maar goed, dat was dan inderdaad ook weggegooid geld.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Kikkerr » ma jan 14, 2019 12:23 am

wha wha gertje
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Perry » di jan 15, 2019 2:15 am

MrMDMA schreef:
Jmths schreef:Ik vraag altijd naar specificaties van het product en vermeld hier duidelijk bij waar en wanneer ik van plan ben het product te laten testen. Het cliché is vaak dat de tussenpersoon geen enkel benul heeft wat deze nou daadwerkelijk verkoopt. Met coke is een pijnlijk punt vaak ook dat deze verkocht wordt om eigen gebruik in stand te kunnen houden.


Ik merk dat hier veel personen het testen op een heel hoog voetstuk plaatsen. Ik ben benieuwd waarom? Zodra je zelf genoeg ervaring bezit om een aardig referentiekader te hebben, is testen toch eigenlijk een nutteloze stap? Ik ben altijd tevreden wanneer de kwaliteit die ik op dat moment heb me bevalt, en het voor mij ook het geld waard is wat ik ervoor betaal. Ik koop dan wel altijd mijn middelen bij bekendere 'vertrouwde' individuen in mijn omgeving, dus ik weet dan wel in ieder geval dat er een grotere groep gebruikers is die een zelfde batch ook gebruikt heeft. Van een onbekende straatdealer zou ik nooit iets kopen. O nee, één keertje dan (op Tenerife een bolletje snuifcoke van 0,3 gram voor 40 euro). Maar goed, dat was dan inderdaad ook weggegooid geld.

Ik gebruik nu 7 jaar en had bijna 80% cafeïne en een restje speed. I couldn't tell the difference. Nouja, fair enough, ik zei wel toen ik nieuwe ging halen "Ik weet niet hoe het kan, maar ik ben er in recordtijd doorheen gevlogen." Ervaring zegt niets wanneer het op kwaliteit aankomt. Nou heb ik keurig mijn geld terug gekregen, zonder er überhaupt naar te vragen, dus prima, maar je kunt niet weten wat je gebruikt totdat je het laat testen en 1 ding weet ik wel door ervaring: Cafeïne is geen harmless kopje koffie meer bij deze hoeveelheden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Jmths » di jan 15, 2019 5:42 pm

MrMDMA schreef:Ik merk dat hier veel personen het testen op een heel hoog voetstuk plaatsen. Ik ben benieuwd waarom?

Omdat dit juist overwegend niet gebeurd en het onvermijdelijk is dat mensen genaaid worden vanwege hun eigen gemakzucht. Eveneens valt er inhoudelijk geen enkel zinnig woord te zeggen over drugs als er geen referentiekader is.

MrMDMA schreef:Zodra je zelf genoeg ervaring bezit om een aardig referentiekader te hebben, is testen toch eigenlijk een nutteloze stap? Ik ben altijd tevreden wanneer de kwaliteit die ik op dat moment heb me bevalt, en het voor mij ook het geld waard is wat ik ervoor betaal.

Als we in een wereld leefde waarin mensen enkel rationele keuzes maken. Bij de keuringsdienst van waarde wordt 'de gevoelsbeleving' vrijwel standaard benoemd wanneer men stront als fatsoenlijk product probeert te verkopen. Maar ik ben het zeker eens met je, als mensen er gelukkig van worden weet ik wel beter dan mijn kritiek te verspillen.

MrMDMA schreef:Ik koop dan wel altijd mijn middelen bij bekendere 'vertrouwde' individuen in mijn omgeving, dus ik weet dan wel in ieder geval dat er een grotere groep gebruikers is die een zelfde batch ook gebruikt heeft. Van een onbekende straatdealer zou ik nooit iets kopen.

Het gehalte wenselijk denken ligt naar mijn ervaring vaak relatief hoog. Een goede vriend verkocht mij eens 'ledgit LSD', ik draai de blotter om en er staat in kleine lettertjes "AL-LAD". Natuurlijk heeft die persoon er geen idee van wat dat überhaupt is. In vroeg stadia dacht ik dat 44% coke met levamisole ook prima product was simpelweg omdat ik niet beter wist.
Maar ook vaak genoeg dat mensen zeggen dat het goed product is maar vervolgens niet precies weten wat het is.

Maar de mensen op dit forum zullen er waarschijnlijk ook wel wat fanatieker in staan dan gemiddeld, het is niet bepaald Partyflock ofso. Ik kan begrijpen dat veel mensen 'gewoon een leuke tijd willen hebben'. Waar ik persoonlijk vrij obsessief bezig ben met het inhoudelijk gedeelte. Wanneer iemand 'XTC' zegt in plaats van MDMA of 'speed' in plaats van Amfetamine slaat mijn autisme al aardig op tilt. Een tendens die hier wellicht iets sterker leeft.

Toen op verschillende forums gespeculeerd en beweerd werd dat 4-FA op lagere doseringen geen serotonine affiniteit vertoont had ik het gevoel dat mijn hoofd op exploderen stond. Ik ben in ieder geval niet verbaast dat er mensen zijn overleden aan misbruik van 4-FA.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr jan 18, 2019 1:51 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor snuifduif » di jan 15, 2019 6:00 pm

Perry schreef: Cafeïne is geen harmless kopje koffie meer bij deze hoeveelheden.

welke hoeveelheden spreken we dan, want een beetje koffiedrinked kantoortype heeft er wel een gram per dag doorheen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Jmths » vr jan 18, 2019 2:13 pm

snuifduif schreef:welke hoeveelheden spreken we dan, want een beetje koffiedrinked kantoortype heeft er wel een gram per dag doorheen

Ik denk natte vinger werk dat 30-50% cafeïne bij de amfetamine een vrij gemiddeld versnijdingspercentage is, dus 300 á 500mg op een gram. Niet dat ik idioten op ideeën wil brengen, het is niet alsof je er grof aan verdient zoals met cocaïne.

Maar een fatsoenlijk bakje snelfilterkoffie is dus ook al 200mg, tolerantie/gewenning speelt ook wel een rol bij cafeïne. Waar ik vroeger cafeïne drankjes met liters weg tikte begin ik tegenwoordig al te bibberen na 2 bakkies pleur.

Cafeïne en stimulanten hebben echter een synergetisch effect. Plat uitgelegd werkt cafeïne op de glutamaat receptoren in en versterkt dus andere signalen en dit lijkt in combinatie met stimulanten vooral de bijwerkingen uit te vergroten. Plus cafeïne vernauwt op zichzelf ook al de bloedvaten natuurlijk.

Stimulanten op zichzelf kunnen al relatief snel fysieke bijwerkingen veroorzaken en in combinatie met cafeïne ligt dit er extra dik bovenop. Er moet ook rekening mee gehouden worden dat niet iedereen even bewust om gaat met amfetamine gebruik, er zijn genoeg mensen die even 2 gram op een avond er doorheen jagen en geen idee hebben hoe potent hun product nou eigenlijk is.

Van met cafeïne versneden amfetamine zal iemand meer product nodig wezen om dezelfde effecten te ervaren en de verhoogde risico's niet doorhebben voordat het kwaad al geschied is.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Dealer 'vertrouwen'

Berichtdoor Perry » vr jan 18, 2019 6:07 pm

snuifduif schreef:
Perry schreef: Cafeïne is geen harmless kopje koffie meer bij deze hoeveelheden.

welke hoeveelheden spreken we dan, want een beetje koffiedrinked kantoortype heeft er wel een gram per dag doorheen

Ik doelde meer op de acute dosis, maar om antwoord te geven op je vraag:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner