Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste reportje, Coke

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Eerste reportje, Coke

Berichtdoor MyJazz » do nov 28, 2019 11:08 pm

Hallo allen, ik ben nieuw hier en ik dacht laat ik maar van wal steken met een report over mijn favoriete drug: Coke!

Vorige week 20 gram gekocht en er vijf gratis bij gekregen, getest op 78% zuiverheid. Netjes, toch?

Ik had voor de eerste nacht 5 gram gekapt. Ik gebruik nogal veel Coke en mijn hoeveelheden zijn dan ook vrij groot. Zo begin ik altijd met een halve gram te snuiven, gekapt in fijne lijntjes, daarna ga ik door met centimeters.

Dus na die eerste dosis was ik stevig aan het gaan, mijn hart bonkte zwaar in mijn borstkas maar daar hou ik net van!

Het was ondertussen weeral twee uurtjes geleden dat ik die eerste dosis binnen had, dus besloot ik die andere halve gram uit te koken tot basecoke en dit met veel succes. Ik heb een crackpijpje en heb die brok in twee teugen naar binnen gewerkt.

Ik had retro house opstaan en begon spontaan te dansen in mijn woonkamer! Toen besloot ik nog een gram uit te koken maar eerst wat heroïne te gaan scoren.

Een half uurtje later was ik weer thuis en ik begon de twee bolletjes die ik had te chinezen, ze deden goed hun werk, ik was aan het nodden!

Direct daarna mijn crackpijp gehit, heerlijke speedball euforie! Ik was helder en toch vaag, een orgasme tintelde doorheen mijn hele lichaam!

De rest van de Coke heb ik gesnoven, 8 gram in totaal. Ik had nog een beetje over om verder te chinezen en dat deed ik voor ik tegen de middag naar bed ging, het hielp perfect tegen cravings en insomnia.

Peace out!
Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live.
MyJazz
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do nov 28, 2019 10:27 pm

Re: Eerste reportje, Coke

Berichtdoor PiraatPanda » vr nov 29, 2019 4:13 am

Klinkt als een fijne ervaring! :) En wow, wat een hoeveheden gebruik jij zeg! Denk niet dat m'n hart dat zou trekken. Of was je samen met anderen? Drink je er ook iets bjj?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Eerste reportje, Coke

Berichtdoor MyJazz » vr nov 29, 2019 4:46 am

Normaal gebruik ik het liefst sociaal, maar die nacht was ik alleen. En op heroïne drink ik niet, op enkel coke wel.
Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live.
MyJazz
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do nov 28, 2019 10:27 pm

Re: Eerste reportje, Coke

Berichtdoor Jmths » vr nov 29, 2019 11:34 am

MyJazz schreef:Vorige week 20 gram gekocht en er vijf gratis bij gekregen, getest op 78% zuiverheid. Netjes, toch?

Netjes, kijk maar uit met zulk soort percentages en prijzen, jumjum. :P
MyJazz schreef:Direct daarna mijn crackpijp gehit, heerlijke speedball euforie!

Alle junks die meelezen lopen ondertussen waarschijnlijk mee te kwijlen. De combinatie is immers vrij berucht.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Eerste reportje, Coke

Berichtdoor LazerKasteel » do dec 12, 2019 7:36 pm

Kolere zeg, ook een goeiemorgen :shock:
ik neem al een tijdje milde dosissen pregabaline van 500 mg per dag maar hoorde pas laat dat dat ook recreatief kan gebruikt worden.
Ik ben me zo een pot gaan halen van 200 x 300 mg.
En direct zo een 15 tal naar binne gewerkt, dus 4500 mg.
Ik neem dagelijks ook nog 60 mg rilatine, 6 tal tramadols van 150 mg en diazepm.
We zijn nu 2 uur verder en enkel wazig zicht.

wat mis ik de lsd
niet eens de wiet meer zo

lsd wel

zonde man bijna 300 pleuries aan x en wiet pleitte maja
tis nie anders
LazerKasteel
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr okt 18, 2019 3:25 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner