Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eindelijk eens met echte coke kennis leren maken

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Eindelijk eens met echte coke kennis leren maken

Berichtdoor MrMDMA » zo mei 06, 2018 1:10 am

Gelijk even vooraf, voordat dit weer als een marketingactiviteit gecategoriseerd wordt, dit is het dus niet. :blowkiss:

Ok beste heren,

Ik was een van het type coke genieters waar er zo velen van zijn. Degene die dachten dat het tientje wat je meer betaalde, dan die voor de normale (zwaar) versneden troep, 'de echte coke' genoemd mocht worden. Lekker spul hoor daar niet van, maar geheel toevallig kwam mijn kat laatst met een interessant envelopje de deur in gewandeld (blijft toch 't baas z'n beessie).

Nadat hij flink heeft lopen miauwen kon ik eruit opmaken dat dit om rond de 90% pure onversneden cocaine hcl moest gaan. Op aanraden van de stoeipoes eens een klein puntje uit het pakje genomen, en het genot spoot werkelijk keihard m'n synapsen uit. En de werking ook veel langer en gewoon stabiel. Wat heb ik me dan toch jarenlang laten afschepen met minder spul, stond er echt van te kijken. Vooral i.c.m met veel alcohol, was dit hard gaan zoals ik het lang meer heb meegemaakt. Vooral ook een lekker subtiel aanwezig 'serotonine' gevoelletje zoals je dat kent van mdma.

Wat is de kwaliteit coke die het gros hier gebruikt? Ben graag benieuwd naar jullie meningen.

*Edit: Haha lees nu dat ik een jaar geleden volgens eigen zeggen ook al "goede coke" op zou hebben. Was toen alleen goed onder invloed van alcohol. Kan nu zeggen dat deze ervaring nog 6x beter was dan die van die.
“I don't feel pain, fear, desire
It's like all things that makes us human are fading away
It's like the less human I feel all this knowledge about everything
They're all exploding inside my brain
I don't feel pain

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Re: Eindelijk eens met echte coke kennis leren maken

Berichtdoor acht-zes » zo mei 06, 2018 8:07 am

89% is de max dacht ik.

En die is echt heel zeldzaam want dat betekent dat er echt niemand van de tussenpersonen die je coke in hun handen hebben gehad op het lumineuze idee is gekomen om er een extra berg geld mee te verdienen door het te versnijden.

Je benoemt het goed, dat tientje extra voor brokken ipv poeder zegt niets, hoewel die wel altijd van wat betere kwaliteit is dan het zakje poeder die door dezelfde dealer voor een tientje minder wordt aangeboden.

De gang van zaken is dat de coke vrijwel altijd in een zeer vroeg stadium wordt versneden, er dan weer brokken van worden geperst en deze brokken komen dan bij de uiteindelijke dealer uit. Die dealer maakt het weer fijn en versnijdt het op zijn beurt opnieuw, terwijl hij vaak ook nog de brokjes zelf verkoopt voor vaak een tientje meer.

Nadat hij flink heeft lopen miauwen kon ik eruit opmaken dat dit om rond de 90% pure onversneden cocaine hcl moest gaan.

Ik weet niet wat voor kat jij hebt maar volgens mij kan alleen testen echt uitsluitsel geven over de kwaliteit
acht-zes
Newbie

Berichtdoor 618157 » zo mei 06, 2018 12:46 pm

acht-zes schreef:89% is de max dacht ik.

En die is echt heel zeldzaam want dat betekent dat er echt niemand van de tussenpersonen die je coke in hun handen hebben gehad op het lumineuze idee is gekomen om er een extra berg geld mee te verdienen door het te versnijden.

Je benoemt het goed, dat tientje extra voor brokken ipv poeder zegt niets, hoewel die wel altijd van wat betere kwaliteit is dan het zakje poeder die door dezelfde dealer voor een tientje minder wordt aangeboden.

De gang van zaken is dat de coke vrijwel altijd in een zeer vroeg stadium wordt versneden, er dan weer brokken van worden geperst en deze brokken komen dan bij de uiteindelijke dealer uit. Die dealer maakt het weer fijn en versnijdt het op zijn beurt opnieuw, terwijl hij vaak ook nog de brokjes zelf verkoopt voor vaak een tientje meer.

Nadat hij flink heeft lopen miauwen kon ik eruit opmaken dat dit om rond de 90% pure onversneden cocaine hcl moest gaan.

Ik weet niet wat voor kat jij hebt maar volgens mij kan alleen testen echt uitsluitsel geven over de kwaliteit

Precies!
Dat gezwam altijd van hoe goed iemands coke is maar nooit laten testen he, en dan gaan ze weer flakes, nee brokken, nee zout arggg word je moe van.

TESTEN IS DE ENIGE MANIER OM HET ZEKER TE WETEN.
Ik twijfel niet aan je verhaal @MrMDMA maar ik wil dan wel eens weten hoeveel procent het precies was.
Dat eeuwige gezwam coke is zoweiso een moeilijke drug imho,je betaald echt fokking veel voor iets wat heel nasty cravings gaat geven, en als het op is is het bijna altijd in mijn geval was dat en dat was maar enkele keren, meh ik vond het niet zo leuk MAAR DE VOLGENDE KEER WORD HET VAST GEWELDIG.
vergeef me offtopic en ik zal wat cokeheads tegen het hoofd stoten maar coke is imho Overpriced and Overared-
618157
DF Maniac

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do mei 24, 2018 2:02 pm

Met echt goeie coke zit je gebakken.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne