Gelijk even vooraf, voordat dit weer als een marketingactiviteit gecategoriseerd wordt, dit is het dus niet.
Ok beste heren,
Ik was een van het type coke genieters waar er zo velen van zijn. Degene die dachten dat het tientje wat je meer betaalde, dan die voor de normale (zwaar) versneden troep, 'de echte coke' genoemd mocht worden. Lekker spul hoor daar niet van, maar geheel toevallig kwam mijn kat laatst met een interessant envelopje de deur in gewandeld (blijft toch 't baas z'n beessie).
Nadat hij flink heeft lopen miauwen kon ik eruit opmaken dat dit om rond de 90% pure onversneden cocaine hcl moest gaan. Op aanraden van de stoeipoes eens een klein puntje uit het pakje genomen, en het genot spoot werkelijk keihard m'n synapsen uit. En de werking ook veel langer en gewoon stabiel. Wat heb ik me dan toch jarenlang laten afschepen met minder spul, stond er echt van te kijken. Vooral i.c.m met veel alcohol, was dit hard gaan zoals ik het lang meer heb meegemaakt. Vooral ook een lekker subtiel aanwezig 'serotonine' gevoelletje zoals je dat kent van mdma.
Wat is de kwaliteit coke die het gros hier gebruikt? Ben graag benieuwd naar jullie meningen.
*Edit: Haha lees nu dat ik een jaar geleden volgens eigen zeggen ook al "goede coke" op zou hebben. Was toen alleen goed onder invloed van alcohol. Kan nu zeggen dat deze ervaring nog 6x beter was dan die van die.