Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

grote brokken snot na snuiven

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

grote brokken snot na snuiven

Berichtdoor junior » wo apr 29, 2020 5:41 am

goeidag iedereen,

ik snuif nu al een aantal jaren af en toe in het weekend maar sinds zo’n 2 maanden gebruik ik meerdere malen in de week.
ik heb altijd de dag na het snuiven bij het neus leegmaken onder de douche flink wat eruit gesnoten
maar nu ik veel meer snuif krijg ik flinke opstoppingen in me neus en heb ik een aantal keer flinke en ook keiharde brokken eruit gesnoten.
en de laatste paar keer krijg ik al na de eerste paar lijnen het gevoel dat het alweer zit op te hopen in mijn neus
vrienden van mij die vele male meer en ook vaker snuiven hebben dit probleem veel minder of helemaal niet
nu vraag ik mij dus af of iemand hier mij meer over kan vertellen?
junior
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 29, 2020 5:32 am

Re: grote brokken snot na snuiven

Berichtdoor Jmths » vr mei 01, 2020 10:01 am

Welke drugs?

Crunch je deze wel fatsoenlijk? Het liefst zo fijn mogelijk dus. Even op een CD hoesje en een glas er voorzichtig overheen rollen. Of in het zakje zelfs mocht het zakje stevig genoeg wezen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: grote brokken snot na snuiven

Berichtdoor Eko » vr mei 01, 2020 2:36 pm

Herkenbaar (maar dan met keta in mijn geval).
Snuiven van welke stof dan ook is schadelijk voor je neus, zelfs als je het zo fijn mogelijk maakt. Als je een langere pauze neemt, zal je merken dat deze zich langzaam herstelt. Hoe meer/langer je gebruikt, hoe meer schade, hoe langer het duurt voor je neus geneest.
Als de schade dieper zit (aantasting van het tussenschot, littekenweefsel,...) zullen deze klachten ook sneller terugkomen wanneer je terug gaat gebruiken.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: grote brokken snot na snuiven

Berichtdoor junior » za mei 02, 2020 5:09 am

ik snuif cocaine sorry handig om dit erbij te melden
en ik maak het altijd fijn op een warm bord
volgende wat ook raar is dat ik vaak mijn neus spoel na het snuiven en ook tussendoor vaak met zoutoplossing neusprays en soms ook met water en dan zout erin en van een leep afsnuiven om te spoelen
die vrienden die minder of helemaal geen brokken snot krijgen doen dit dus nooit
niet dat ik denk dat dat de boesdoener is maar het gaat wel door je hoofd heen dat het dat kan zijn
ik heb wel is gelezen dat de grootte van de lijnen problemen kan veroorzaken maar ook op dat vlak gaan diezelfde vrienden mij daar ver in voorbij
en ik begrijp dat me neus hier flink beschadigd van kan worden zal dit zeker nooit ontkennen of goed praten alleen heb ik moeite met begrijpen hoe ik zulke plukken steeds eruit haal terwijl ik zeker niet de ergste ben van de mensen om me heen maar dat lijkt het onderhand wel een beetje op
junior
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 29, 2020 5:32 am

Re: grote brokken snot na snuiven

Berichtdoor Jmths » zo mei 03, 2020 10:41 am

junior schreef:Terwijl ik zeker niet de ergste ben van de mensen om me heen maar dat lijkt het onderhand wel een beetje op

In the tree, part of the tree, in the tree, part of the tree.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner