YoungGun schreef: Wie heeft dit ook meegemaakt of weet wat het is wat er uit me neus komt
betere raad kunnen we je niet gevenWormenkrabber schreef:Ga voortaan coke (base) roken. PRobleem van snotprop opgelost, en je ervaart coke hoe je het hoort te ervaren. Het snuiven van coke, daar bereik je geen kloot mee...
sensei schreef:betere raad kunnen we je niet gevenWormenkrabber schreef:Ga voortaan coke (base) roken. PRobleem van snotprop opgelost, en je ervaart coke hoe je het hoort te ervaren. Het snuiven van coke, daar bereik je geen kloot mee...
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
YoungGun schreef:[...] en me neusholte is veel groter dan me andere holten geworden. [...]
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
sensei schreef:betere raad kunnen we je niet gevenWormenkrabber schreef:Ga voortaan coke (base) roken. PRobleem van snotprop opgelost, en je ervaart coke hoe je het hoort te ervaren. Het snuiven van coke, daar bereik je geen kloot mee...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Basshoven schreef:YoungGun schreef:[...] en me neusholte is veel groter dan me andere holten geworden. [...]
Ted Bundy schreef:Zou je als je een grote prop hebt er een foto van kunnen maken ? PM'en mag ook.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten