Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hartkloppingen na coke

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Hartkloppingen na coke

Berichtdoor Xxxm » di mei 23, 2017 11:35 am

Ik gebruik af en toe in het weekend wat coke thuis met vrienden, eigenlijk nooit slecht gevoeld na gebruik,
Maar dit weekend had ik niet eens zo gek veel op (nog minder dan een halve gram ) en toen begon het.. heel naar gevoel van binnen weet niet hoe ik het moet uitleggen en heel gejaagd gevoel, toen ging me hart als een gek tekeer en zweten, waar ik natuurlijk bang van werd.. en dan uit het niks klopt me hart heel rustig was even bang dat tie er mee zou kappen me hart en dat ging nog 2 uur na me laatste lijntje zo door ( uiteraard toen dat begon niet meer bij genomen ) heb na 2 uur wel een halve valium genomen en dat heeft wel echt geholpen.
Nja ik ben er verlopig wel klaar mee haha niks voor mij dit maar ben nou wel benieuwd of dit nou gewoon een paniekaanval is geweest en ik mezelf gek heb gemaakt, of dat ik toch wel ff in gevaar ben geweest ?
Xxxm
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: di mei 23, 2017 11:23 am

Re: Hartkloppingen na coke

Berichtdoor PiraatPanda » di mei 23, 2017 1:55 pm

Klinkt of je wel echt teveel op had. Hoe lang had je over die halve gram gedaan? En heb je je coke wel eens laten testen?

Ik heb ook wel eens van die hartkloppingen gehad toen ik in een donkere wc per ongeluk wat teveel uit het sealtje opsnoof. Maar toen gelijk een valium genomen en 20min later voelde ik me weer prima.

Dat t bij jou 2uur lang aanhield zou idd wel van de schrik kunnen komen. Als je verkeerd gaat ademen dan hou je t natuurlijk in stand.

Goed dat je er voorlopig ff klaar mee bent :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Hartkloppingen na coke

Berichtdoor Poseidon » di mei 23, 2017 2:22 pm

Veel stervelingen krijgen een verhoogde bloeddruk, snellere hartslag en gelijktijdig vaatvernauwing. Daarom noemden de Azteken het al Godenpoeder.

Als je hart en bloedvaten wil sparen, neem je deze drug beter niet of slechts een enkele keer. You're only human...

Hoewel het al dan niet versneden zijn een rol kan spelen bij de door jou beschreven klachten, is pure coca (89%) meestal chill. Meer verdovend dan stimulerend ook.
Vermoedelijk ben je doordat je hart als een razende tekeer ging idd in een paniekaanval geraakt. De daarmee gepaard gaande angst kan goed het hoge tempo van de bloedpomp in je body nog verder opgejaagd hebben. Dat 5 mg Valium afdoende was om de misëre tot staan te brengen, is een teken in die richting. Benzodiapiden remmen een hoge hartslag slechts minimaal af. Daarvoor zou je een beta-blokker dienen te nemen maar dat is levensgevaarlijk.

Zorg goed voor jezelf and take care :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hartkloppingen na coke

Berichtdoor Xxxm » di mei 23, 2017 5:34 pm

missFappie schreef:Klinkt of je wel echt teveel op had. Hoe lang had je over die halve gram gedaan? En heb je je coke wel eens laten testen?

Ik heb ook wel eens van die hartkloppingen gehad toen ik in een donkere wc per ongeluk wat teveel uit het sealtje opsnoof. Maar toen gelijk een valium genomen en 20min later voelde ik me weer prima.

Dat t bij jou 2uur lang aanhield zou idd wel van de schrik kunnen komen. Als je verkeerd gaat ademen dan hou je t natuurlijk in stand.

Goed dat je er voorlopig ff klaar mee bent :)


Jaa het was niet teveel naar mijn mening maar het was wel andere coke als wat ik normaal had dus zal dan wel sterker zijn geweest..
Maar goed ben er van geschrokken en misschien maar goed ook haha
Xxxm
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: di mei 23, 2017 11:23 am

Re: Hartkloppingen na coke

Berichtdoor Xxxm » di mei 23, 2017 5:45 pm

Poseidon schreef:Veel stervelingen krijgen een verhoogde bloeddruk, snellere hartslag en gelijktijdig vaatvernauwing. Daarom noemden de Azteken het al Godenpoeder.

Als je hart en bloedvaten wil sparen, neem je deze drug beter niet of slechts een enkele keer. You're only human...

Hoewel het al dan niet versneden zijn een rol kan spelen bij de door jou beschreven klachten, is pure coca (89%) meestal chill. Meer verdovend dan stimulerend ook.
Vermoedelijk ben je doordat je hart als een razende tekeer ging idd in een paniekaanval geraakt. De daarmee gepaard gaande angst kan goed het hoge tempo van de bloedpomp in je body nog verder opgejaagd hebben. Dat 5 mg Valium afdoende was om de misëre tot staan te brengen, is een teken in die richting. Benzodiapiden remmen een hoge hartslag slechts minimaal af. Daarvoor zou je een beta-blokker dienen te nemen maar dat is levensgevaarlijk.

Zorg goed voor jezelf and take care :wink:

Jaa ben er ook wel weer van genezen nu hoor, het moet wel leuk blijven en niet dat ik me zo fucked up voel..
Maar zal me dan denk idd groten deels zelf gek gemaakt hebben ook maar schrok omdat me hart eerst zowat mw lijf uit klopte en toen ineens heel rustig en het ging zo maar door..
maar thanks en zal zeker goed voor mezelf zorgen !
Xxxm
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: di mei 23, 2017 11:23 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner