Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoe in slaap geraken na coke sessie

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor dave » zo feb 24, 2013 5:30 am

Ik doe het met wodka en camille thee. Maar die wodka wil ik niet meer. Andere methodes om te kunnen slapen na een snuif avond ?
dave
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: ma apr 02, 2012 3:18 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Dione » zo feb 24, 2013 4:38 pm

Je af laten trekken door een andere vent op een swingersfeestje.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Dreuge » zo feb 24, 2013 5:53 pm

Dione schreef:Je af laten trekken door een andere vent op een swingersfeestje.


hhahahaha vuile jood dat wilde ik ook zeggen
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Poseidon » do maart 14, 2013 2:04 am

Dione schreef:Je af laten trekken door een andere vent op een swingersfeestje.


Wat het orgasme betreft heb je wel een punt. Door dat klaarkomen ontspan je stevig plus er komt een fikse serotonine~flow los. Dat hielp mij in ieder geval prima om onder zeil te komen. Zelfs na buitensporige hoeveelheden.
Kende een Amerikaan die na het crack roken altijd Serotax nam om te kunnen pitten maar de seksuele clima lijkt me een beter plan :-P

Eigenlijk maakt het helemaal niet uit hoe of door wie het gebeurt. Chapeau Dione :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor snuifduif » do maart 14, 2013 2:10 am

ghb
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Fortune » do maart 14, 2013 3:17 am

Zolang je maar weet dat het je uiteindelijk verder in de put kan laten zakken op deze manier(en)

Be safe!
Addicted to a Healthy Life!
Avatar gebruiker
Fortune
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: do jan 31, 2013 5:46 am

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Loontje » do maart 14, 2013 6:07 pm

Als ik ze kan regelen dan vind ik een paar oxazepammetjes (50mg) héérlijk, en anders valium of andere soorten pammen!
FIGHTING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY!

LIVE THE LIFE YOU LOVE, LOVE THE LIFE YOU LIVE!!
Avatar gebruiker
Loontje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: do maart 14, 2013 3:30 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Bunnie » ma apr 15, 2013 6:54 am

gewoon geen coke sessie houden
No Coke DR Alban Cocaine wil blow your brain
http://www.youtube.com/watch?v=P49CcOuDNuI

Drug abuse is a dangerous thing Stay out of drugs and stop The violence Inna dis hard time you have Abuse drug Listen what 'ya say and hear My point of view To much drugs you can Go mental Da say Dr. Alban tellin' everybody We no want no coke, no heroin No hasch-hasch, no amfetamin
[ From: http://www.metrolyrics.com/no-coke-lyrics-dr-alban.html ] Chorus
Cocain will blow your brain And ecstasy Will mash your life! Cocain will blow your brain And ecstasy Will mash your life!

ik dacht dat ie zei:> Cocain will blow your brain an excess Will mash your life!
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Trippie » ma apr 15, 2013 10:26 am

Ik kan na een coke sessie eigenlijk altijd gewoon slapen, zonder problemen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Enya » ma apr 15, 2013 2:46 pm

lekker rukken met krukken tussen je haarplukken
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor daywalker » do jul 25, 2013 2:56 pm

Enya schreef:lekker rukken met krukken tussen je haarplukken


:grin: :grin: :grin: :lol:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Virtual » za aug 03, 2013 10:23 am

Trippie schreef:Ik kan na een coke sessie eigenlijk altijd gewoon slapen, zonder problemen.

Ik niet soms duurt het tot 5 of 7 uur na men laatste lijntje voor ik kan slapen. Meestal koop ik een goeiekope fles witte wijn om na men laatste lijntje bijna ad fundum op te drinken. Lekker fris en is sterker als bier. En dan 2 toeters maar of ik het doe om van de wereld te zijn of om er sneller van te slapen weet ik niet want zonder alc. of weed blijf ik evenlang wakker denk ik. Is het dan speed dat er bij versneden is? Of een massa cafeine?
Unity is strength, knowledge is power and attitude is everything!
Een held sterft maar 1 keer , een lafaard sterft zijn hele leven !!
We never really grow up, we only learn how to act in public.
Avatar gebruiker
Virtual
MR.Snow!
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: di okt 18, 2011 8:23 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Poseidon » za aug 03, 2013 11:41 am

Virtual schreef:
Trippie schreef:Ik kan na een coke sessie eigenlijk altijd gewoon slapen, zonder problemen.

Ik niet soms duurt het tot 5 of 7 uur na men laatste lijntje voor ik kan slapen. Meestal koop ik een goeiekope fles witte wijn om na men laatste lijntje bijna ad fundum op te drinken. Lekker fris en is sterker als bier. En dan 2 toeters maar of ik het doe om van de wereld te zijn of om er sneller van te slapen weet ik niet want zonder alc. of weed blijf ik evenlang wakker denk ik. Is het dan speed dat er bij versneden is? Of een massa cafeine?


Versnijden met speed of caffeïne komt nauwelijks voor.
Nee man, als je te veel neemt is slapeloosheid berucht verschijnsel. Dat spul geeft immers enorme doses energie. Ook als de rush afneemt, blijft de dopamine door je lijf jagen. Coca veroorzaakt ernstige stoornissen in het slaapcentrum van het brein. Daarbij vergeleken valt caffeïne in het niet.

Te veel is, afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent, meer dan 2 of 3 lijntjes.
Dat eindeloos wakker blijven was een vd motieven waarom ze het begin vd 20e eeuw aan soldaten gaven. Je weet toch dat de indiaanse bevolking van Peru & Bolivia hun vermoeidheid tijdens het werk verdrijven door coca bladeren te kauwen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor snuifduif » za aug 03, 2013 11:27 pm

Poseidon schreef:Versnijden met speed of caffeïne komt nauwelijks voor.

Weet je dit zeker of denk je dit?
Niet dat ik jou in twijfel wil trekken maar het lijkt me niet erg onaannemelijk dat er speed of en vooral caffeine wel eens door coke gemixed wordt. Maar als jij uitleg hebt dan graag :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Poseidon » zo aug 04, 2013 12:26 am

snuifduif schreef:het lijkt me niet erg onaannemelijk dat er speed of en vooral caffeine wel eens door coke gemixed wordt. Maar als jij uitleg hebt dan graag:


Right Snuifduif. Aanvankelijk leek de kans me ook vrij groot dat cocaïne met speed of caffeïne versneden zou kunnen zijn.
Toen ik eens met een sample naar een testcentrum ging, vertelden de 2 medewerkers me dat er bij hen nog nooit speed als versnijdsel aangetroffen was in cocaïne.
De door mij geraadpleegde onderzoeksresultaten van Jellinek staafden dit. Heb het jarenlang bijgehouden en ook nimmer iets over caffeïne in die raporten tegengekomen.
Ook het op het forum geposte DIMS verslag 2012 geeft geen indicatie in die richting.

Ongetwijfeld zullen er heel af en toe schimmige straatdealers zijn die dit soort mengsels aanbieden aan onervaren klanten. Dat soort types durven hier in Amsterdam enkel touristen te benaderen en blijken bij arrestaties liever voor 89% bakpoeder te gaan. Veel goedkoper dan speed. ;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Virtual » zo aug 04, 2013 9:09 pm

@Poseidon!
Zoiets had ik ookal opgevangen dat je slaapritme door coke helemaal verpest word. Dus dan zal het daar wel aan liggen. Weldra heb ik een aantal dagen verlof en dan ga ik toch eens proberen om een sample te laten testen in holland. Ik heb nu al 1/10 van een gram opzei gelegt en een ik men verlof heb volgende week nog een sample nemen van de dan gekochte coke zodat ik kan zien of er op die 3 weken een verschil is aan kwaliteit. Hopelijk lukt het.

En wat je zegt van dat bakpoeder is echt waar en vooral klote. Ik heb 2 keer in nederland eens een gram gekocht en 2 keer in het zak gezet. Telkens gaan ze hetzelfde te werk. Ze leggen een lijntje gereed zodat je eens kan proeven. Je betaald en ze zeggen steek het sealtje meteen in je kous en stap uit alsof je hier moet zijn. De ene keer had ik bloem in men sealtje en de andere keer bij elkaar geduwt toilet papier. Echt zonde van het geld. Maar toen met dat toilet papier heb ik bij een andere proberen te scoren en die gaf me een halve gratis omdat hij het erg voor me vond dat ze me hadden bedrogen.
Unity is strength, knowledge is power and attitude is everything!
Een held sterft maar 1 keer , een lafaard sterft zijn hele leven !!
We never really grow up, we only learn how to act in public.
Avatar gebruiker
Virtual
MR.Snow!
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: di okt 18, 2011 8:23 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor steadycase » zo aug 04, 2013 9:17 pm

Trippie schreef:Ik kan na een coke sessie eigenlijk altijd gewoon slapen, zonder problemen.

Same. Uurtje naar mijn laatste lijn kan ik wel slapen.
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Ivo » zo aug 04, 2013 9:22 pm

Poseidon schreef:
snuifduif schreef:het lijkt me niet erg onaannemelijk dat er speed of en vooral caffeine wel eens door coke gemixed wordt. Maar als jij uitleg hebt dan graag:


Right Snuifduif. Aanvankelijk leek de kans me ook vrij groot dat cocaïne met speed of caffeïne versneden zou kunnen zijn.
Toen ik eens met een sample naar een testcentrum ging, vertelden de 2 medewerkers me dat er bij hen nog nooit speed als versnijdsel aangetroffen was in cocaïne.
De door mij geraadpleegde onderzoeksresultaten van Jellinek staafden dit. Heb het jarenlang bijgehouden en ook nimmer iets over caffeïne in die raporten tegengekomen.
Ook het op het forum geposte DIMS verslag 2012 geeft geen indicatie in die richting.

Ongetwijfeld zullen er heel af en toe schimmige straatdealers zijn die dit soort mengsels aanbieden aan onervaren klanten. Dat soort types durven hier in Amsterdam enkel touristen te benaderen en blijken bij arrestaties liever voor 89% bakpoeder te gaan. Veel goedkoper dan speed. ;)

Volgens het DIMS jaarverslag wordt coke wel met cafeïne versneden, van speed wordt niks gezegd.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Einstein » zo aug 04, 2013 9:26 pm

Versnijden met speed is niet alleen duurder maar levert ook meer gedoe op, lijkt me. Genoeg andere witte poeders voorhanden :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor daywalker » ma aug 05, 2013 3:33 pm

Einstein schreef:Versnijden met speed is niet alleen duurder maar levert ook meer gedoe op, lijkt me. Genoeg andere witte poeders voorhanden :P


Lijkt me ook zo Einstein :snort:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Kockar » do aug 08, 2013 1:30 pm

steadycase schreef:
Trippie schreef:Ik kan na een coke sessie eigenlijk altijd gewoon slapen, zonder problemen.

Same. Uurtje naar mijn laatste lijn kan ik wel slapen.
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Loeconoë » wo maart 26, 2014 12:18 am

Hoi,

Ik heb een vraagje. Misschien is er in dit topic toch al min of meer een antwoord op, maar voor de zekerheid toch nog eens effe checken...
Kan je na een coke-sessie een lormetazepam innemen om te slapen? Of is dit gevaarlijk in combinatie met coke?
Loeconoë
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma maart 17, 2014 10:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 1:27 am

Het kan, maar benzo's zijn wel erg verslavend.
Denk er dus om dat je het niet te vaak doet.
Neem ook geen extreme dosis lormetazepam, want dan kunnen er problemen optreden als onregelmatigheden van je hart, door het upper-downer effect.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Loeconoë » ma maart 31, 2014 10:28 pm

Oke, bedankt!
Loeconoë
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma maart 17, 2014 10:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Bonke » ma maart 31, 2014 10:38 pm

Poseidon schreef:Coca veroorzaakt ernstige stoornissen in het slaapcentrum van het brein. Daarbij vergeleken valt caffeïne in het niet.
Hoe erg is dit tov speed?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Poseidon » di apr 01, 2014 12:28 am

Bonke schreef:
Poseidon schreef:Coca veroorzaakt ernstige stoornissen in het slaapcentrum van het brein. Daarbij vergeleken valt caffeïne in het niet.
Hoe erg is dit tov speed?


Als ik het vergelijk met ervaringen van anderen even ernstig. Des te ernstiger naarmate de sos puurder is. Blijf dan gerust 36 uur wakker als ik out of benzo's ben. Helaas braakte ik vanmorg3n mij laatst3 oxazepammen uit samen met een bloederig slijm/wodka-mengsel. :s
Gelukkig ontmoete ik iemand in het lentezonnetje met etizolam. :hulde:

Is in geval van cocaïne is het niet gek dat het niet de slaap kan vatten. Je hart blijft een etmaal als een bezetene doorrazen. Bloeddruk blijft torenhoog. Alles in je lichaam staAt strak gespannen en de onrust giert door je body. Dit nog los van wat het in je hoofd doet. :keta:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Paradise » di apr 01, 2014 8:01 pm

Van coca blaren kauwen enz kom ik wel in een dromerige slaperige roes en val ik ook gewoon in slaap na het "upper" effect,
en iedereen die hier al coca thee heeft gedronken is eigenlijk klaar voor bed en suf wanneer ze huiswaarts gaan.
upper effect op zich is al zwakker maar wel veel cooler dan cafeïne, allez je wordt er niet zo wakker van, eerder gemotiveerd, babbelig en creatief.
Ze gebruiken dat daar ook enkel voor het werk ( Zuid Amerika ), en niet om smorgens wakker te worden.

Lijnen coke naar binnen werken, zal toch wat anders werken omdat het zoveel meer en zoveel krachtiger op onze hersens inwerkt.
Kvind die 2 ook onvergelijkbaar, behalve dat je met coca blaren/thee je wel even kan likken aan het topje van de ijsberg van cocamagie.

Benzo's werken voor zover ik weet niet zo sterk op het hart als alcohol of opiaten, waarschijnlijk de beste keus als je slapen moet. Van blowen heb ik ook soms rare harttoestanden na uppers.

Paar 5 htp pillen geven ook een flinke serotonine flow ... en 6u na je laatste lijn zal je ook niet echt snel in serotonine troubles komen ( met de SRI werking van coke ).
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Frissa » di apr 01, 2014 8:18 pm

tijdens gebruik grote man erna..... ook maar dan???
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Poseidon » wo apr 02, 2014 11:14 pm

Blijf hoe dan ook 1.90 :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoe in slaap geraken na coke sessie

Berichtdoor Frissa » wo apr 02, 2014 11:19 pm

:lol: is toch best groot niet :) of ben ik gewoon klein met 1.80
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron