Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

In slaap vallen van coke?

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

In slaap vallen van coke?

Berichtdoor Ludactus » ma feb 11, 2019 6:42 pm

Hallo allemaal,

Ik loop al langere tijd met een mysterie rondom de laatste keer dat ik coke heb geprobeerd. Ik heb het in totaal 3 verschillende keren geprobeerd, en alle drie de keren vond ik er geen zak aan.

De eerste keer voelde ik niks, hooguit een placebo effect. Ik wist niet of het goede coke was, de vriend die het me gaf beweerde van wel (maarja, ze zeggen wel meer) dus ik gooide het er maar gewoon op dat het niet voldoende was of dat het gewoon slechte sos was.

De tweede keer had ik maar weinig gepakt, voelde niks, de anderen gingen wel helemaal hard maar ik had er al snel genoeg van en ben naar huis gegaan. Ik sliep als een roos.

De derde en laatste keer besloot ik het serieus aan te pakken. Ik was thuis met een groepje vrienden en een van mijn vrienden (een ervaren sos snuivert) had goede sos bij zich. Het was getest en daadwerkelijk goed spul (ik weet het exacte percentage niet meer want het is echt al maanden geleden, maar het was in ieder geval wel duidelijk dat het geen bullshit was).
We snoven allemaal een lijntje en ik merkte dat mijn vriendin (die ook voor het eerst coke deed) een stuk fanatieker werd met het bordspelletje dat we aan het doen waren. Ze werd wat arrogant, wist zeker dat ze zou gaan winnen en speelde een stuk sneller. Ik niet, ik werd er eerder sloom van. Nog een lijn genomen. Iedereen werd praterig, fanatiek, zelfverzekerd, en blij. Ik merkte er maar weinig van. Toen ik even buiten ging roken kreeg ik ineens een soort steek van euforie, die maar kort aanhield. Was dat de coke? De ervaren sos gebruiker in ons midden zei van wel, en bood me nog meer coke aan.
Ik besloot er maar vol voor te gaan en gewoon dikke lijnen naar binnen te werken. Ik merkte niks meer, wat ik ook deed, ik werd alleen maar slomer. Ik werd moe, iedereen liep als een stuiterbal rond en ik ging op de bank liggen omdat ik mijn ogen gewoon dicht voelde zakken.

Ik ben in slaap gevallen en werd pas wakker toen de anderen al weg waren. Ik werd ook echt weggezogen, het voelde alsof ik een slaappil op had.

Wat is dit? Is dit normaal?
Het kan volgens mij niet aan de sos liggen, gezien de andere 5 mensen er wel verdomd lekker op gingen. Ik gebruikte toen der tijd verder ook geen medicijnen of wat dan ook, had daarvoor gewoon goed geslapen, niet ziek, niks. Ik heb wel ADHD, kan dat er iets mee te maken hebben?

Heeft iemand een theorie?
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: In slaap vallen van coke?

Berichtdoor PiraatPanda » ma feb 11, 2019 9:23 pm

Ludactus schreef:Heeft iemand een theorie?


Ik heb er ook wel eens een paar uur heerlijk op geslapen. Misschien triggert het in sommige gevallen meer melatonine dan dopamine op de één of andere manier.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: In slaap vallen van coke?

Berichtdoor PiraatPanda » ma feb 11, 2019 9:46 pm

Als je het maar vaak genoeg blijft proberen ga je t vanzelf wel een keer waarderen hoor.. je moet natuurlijk wel een beetje doorzettingsvermogen tonen om een waardeloze habit te ontwikkelen

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: In slaap vallen van coke?

Berichtdoor verneukeratief » di feb 12, 2019 12:09 am

Wat mevrouwPanda zegt. Coke is verneukeratief, verslavingsgevoelig en geniepig spul waar je makkelijk mee kan kappen. De betere kicks ervaar je irl!
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: In slaap vallen van coke?

Berichtdoor Kip » di feb 12, 2019 12:09 am

PiraatPanda schreef:Als je het maar vaak genoeg blijft proberen ga je t vanzelf wel een keer waarderen hoor.. je moet natuurlijk wel een beetje doorzettingsvermogen tonen om een waardeloze habit te ontwikkelen

:#: :lol:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: In slaap vallen van coke?

Berichtdoor Ludactus » wo feb 13, 2019 12:57 am

PiraatPanda schreef:Als je het maar vaak genoeg blijft proberen ga je t vanzelf wel een keer waarderen hoor.. je moet natuurlijk wel een beetje doorzettingsvermogen tonen om een waardeloze habit te ontwikkelen


Precies :lol:
Ik was in elk geval ook niet van plan om het nog vaker te gaan proberen, misschien maar goed ook dat ik het niet leer waarderen :stoned:
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner