Poseidon schreef:optie 1
Als hij toch geen gepassioneerde cocanesseur is, zou het verspilling van poeder zijn.
Plus je loopt het risico dat hij hitsig wordt terwijl jij eñkeĺ ëen goed gesprek wil..
Druks schreef:Optie 3: niet gebruiken.
Miss E schreef:Als die vriend een drugsprobleem heeft, zou ik die 2 gram gewoon voor later bewaren en die avond niets gebruiken, ook niet stiekem. Als jullie je prima zonder kunnen vermaken, moet dat geen probleem zijn toch?
Als hij gewoon maat kan houden en maar af en toe drugs gebruikt, zou ik zeggen : gooi die 2 gram maar op tafel!
missFappie schreef:Miss E schreef:Als die vriend een drugsprobleem heeft, zou ik die 2 gram gewoon voor later bewaren en die avond niets gebruiken, ook niet stiekem. Als jullie je prima zonder kunnen vermaken, moet dat geen probleem zijn toch?
Als hij gewoon maat kan houden en maar af en toe drugs gebruikt, zou ik zeggen : gooi die 2 gram maar op tafel!
Helder
Dus je zou niet bang zijn dat diegene uiteindelijk een drugsprobleem zou ontwikkelen doordat hij het steeds door anderen krijgt voorgeschoteld?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
missFappie schreef:Miss E schreef:Als die vriend een drugsprobleem heeft, zou ik die 2 gram gewoon voor later bewaren en die avond niets gebruiken, ook niet stiekem. Als jullie je prima zonder kunnen vermaken, moet dat geen probleem zijn toch?
Helder
Dus je zou niet bang zijn dat diegene uiteindelijk een drugsprobleem zou ontwikkelen doordat hij het steeds door anderen krijgt voorgeschoteld?
Miss E schreef:begaaien
verneukeratief schreef:Miss E schreef:begaaien
Dit woord heb ik nooit helemaal begrepen. Deranged gebruikte het ook, die gestoorde autist Kom je uit de buurt van Breda ?
Miss E schreef:verneukeratief schreef:Miss E schreef:begaaien
Dit woord heb ik nooit helemaal begrepen. Deranged gebruikte het ook, die gestoorde autist Kom je uit de buurt van Breda ?
Haha, ja.
Het betekent zoiets als 'naar de klote gaan'.
Elkaar bespringen kunnen ze ook als de beste. Ze kunnen meters hoog opspringen en elkaar flink uitdagen en begaaien. Naderhand als ze klaar zij met vechten dan is het ook weer goedmaken.
Spectrum schreef:Hier in Limburg gebruiken we het woord begaaien (begoaje) ook
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Spectrum schreef:Hier in Limburg gebruiken we het woord begaaien (begoaje) ook
Miss E en ik gaan het dit weekend ook weer begaaien in zuid Limburg en op zaterdag middag biertjes drinken in Aken ofzo. Als je je verveelt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten