Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lastige situatie

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Lastige situatie

Berichtdoor Willibrord » wo sep 29, 2021 9:05 am

Hallo nieuw lid hier, Vrij nieuwe gebruiker

Nou dacht ik ik ga ff een avondje aan de coke in me eentje lekker beetje gamen enzo
Voelde gewoon als ideale rust dag.

Nu heb ik 1,5 gram gebruikt over de laatste 15 uur (Lekker aan het gamen dus)
Maar om dit punt ligt me bureau onder de wc papier omdat mn neus ontzettend blijft lopen.
Nog veel erger is dat ik probeer de laatste 0.5 gram op te maken maar mn neus zo vol zit dat er geen lucht bij komt als ik snuif.

Hoe maak ik me neus iets vrijer zodat ik weer een lijn kan nemen
(Water met zout geprobeerd lijkt niet alsof het erdoor heen gaat omdat t te vol zit)
:rock:
Willibrord
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo sep 29, 2021 9:00 am

Re: Lastige situatie

Berichtdoor Eko » wo sep 29, 2021 5:19 pm

Was je zout water op lichaamstemperatuur? want dat is nodig voor een "neus douche"
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Lastige situatie

Berichtdoor Willibrord » vr okt 01, 2021 10:19 am

Nee geen water op lichaamstemperatuur gebruikt, Enige wat ik kon proberen is m'n vinger in water deppen en dan in neus aangezien water snuiven niet ging lukken omdat t zo dicht zat.

één neusgat openden een uur later en die toen uitgespoeld en mn pakje opgemaakt :)

Nu beiden neusgaten weer goed en goed schoongemaakt
Willibrord
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo sep 29, 2021 9:00 am

Re: Lastige situatie

Berichtdoor Jmths » zo okt 03, 2021 5:56 pm

Thee drinken kan ook helpen, mat uitzondering (mate) van MDMA alle drugs met voldoende hydratatie nemen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Lastige situatie

Berichtdoor waterval » di okt 05, 2021 3:12 am

Hoe maak ik me neus iets vrijer zodat ik weer een lijn kan nemen
(Water met zout geprobeerd lijkt niet alsof het erdoor heen gaat omdat t te vol zit)
:rock:[/quote]


de snelste en vaak beproefde methode is om een halfuur aan een haringkraam te gaan staan in scheveningen

de combinatie van de zilte zeelucht en de vissige stank zet je neus en je porieën op in no time.
dat gaat als een tierelier

helaas zul je het altijd zien, dat je wellicht nu snachts ligt te gebruiken en ver uit de buurt bent van scheveningen,
in dat geval kun je een haringkraam in een nabijgelegen gehucht dorp, of weet ik veel wel oord des verderfs of hellegat je daar nabij zit.

envengoed zou de verstopte klote cokeneus uitzitten als straf niet zo slecht zijn

ik ook danste ooit de dans der dwazen en liet me verleiden om dit overrrated overprijzig stimulerend middel eens te gaan gebruiken

ik eindigde ontgoocheld, ontwaardigd, beteuterd op een koude badkamervloer met de grootste hartkloppingen die ik ooit op stimulanten had

zo'n impact op mijn hart voor zo'n matige stimulatie,
er zit geeneens een kick in die lulkick jongen , er zaten alleen lullen die avond lullen zonder kicks die slappe verhalen vertelden genre gespreksniveau die friese vissers met een ondergemiddleldd iq doorgaans hebben , mompelen , wauwelen en instemmend knikkend terwijl je verdomme ziet aan hun markante koppen dat zet niet hebben verstaan
en toch zitten ze maar. te knikken die aftandse boeren nog te stom om te zeggen kun je dat nog eens herhalen,
woedend kom ik hiervan zowel van die slappe lullen avond , of van die friezen die elkaar toeknikken zonder een woord van elkaar te verstaan

das toch om je godverdomme coleirig over te maken,

beter had je je geld besteed aan marsepeinen zwijntjes of aan cuckaine, want gecuckd werd je

en dan die neus ja die neus want daar ginget ook over
heb vijf dageen last gehad van een verstopte neus, ik verdenk die moslims ervan de meest barbaarste denkbaartse versnijdingszooi i n hun gehypte rommel te draaien,
genre gemalen glas, vijlsel van hoeven van bejaarde berggeiten , versteende hagdissekeutels die ze fijnmalen

en maar lachen in hun bmws jongen ze zaten zeker diezelfde nacht te schudbuiken vant lachen, je wweet toch je weet toch, die jonge die wij die coke hebben verkocht die praat nu zo

(moslim knijpt grote arabische haviksneus toe en immiteert het stemgeluid van een nederlands opgelicht cocaineslachtoffer die nu na inname van inferieur arabisch verhandelsmiddel nog erger verkouden klinkt dan een poolreiziger die twee weken op handen en voeten door een sneeuwstorm kroop)

ze rollen over de grond van het lachen op die arabische vloerkleden, rollebollend, tangines omstotend van een laag tafeltje,
gieren brullen lachen en jij loopt er bij als een kneusje met tampons in zen neusgaten qua klank terwijl je gewoon een verstandige keuze kon gemaakt hebben en de nederlandse pepboeren gesteund te hebben.

je het stimulus de griekse god van de pepmiddelen zeer ongunstig gestemd
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner