Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Natte coke

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Natte coke

Berichtdoor bikerken » wo mei 01, 2013 3:08 pm

Als ik 1 gr koop en dit een nacht bijhoud is deze altijd vochtig en kan dit bijna niet verneden worden. Heeft iemand tips om dit snel droog en hard te krijgen? Alvast bedankt.
bikerken
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 3:46 pm

Re: Natte coke

Berichtdoor Maanvos » wo mei 01, 2013 3:16 pm

bikerken schreef:Als ik 1 gr koop en dit een nacht bijhoud is deze altijd vochtig en kan dit bijna niet verneden worden. Heeft iemand tips om dit snel droog en hard te krijgen? Alvast bedankt.

Volgende keer niet meer in je bilnaad bewaren :wink:
Geen idee weet niet wat je er mee doet, maar als je het dicht op je lichaam draagt, is het waarschijnlijk zweet of condens ?
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Natte coke

Berichtdoor Vinnie » wo mei 01, 2013 11:14 pm

was die al vochtig of werd deze pas vochtig als je hem een nacht bij je hield
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Natte coke

Berichtdoor Poseidon » wo mei 01, 2013 11:52 pm

bikerken schreef:Als ik 1 gr koop en dit een nacht bijhoud is deze altijd vochtig en kan dit bijna niet verneden worden. Heeft iemand tips om dit snel droog en hard te krijgen? Alvast bedankt.


Even een minuutje of 5 a 10 onder een warme gloeilamp leggen. Zou er wel bij blijven zitten om te kijken dat het niet gaat verbranden.

MIsschien handige tip: in potjes vitaminepillen zit vaak zo'n heel klein papieren zakje dat vocht uit de lucht onttrekt.
Stop je sealtje in een plastic weedzakje en doe dat er dan bij om vochtig worden te voorkomen.

In andere vita-cans tref je ook wel eens een pluk vocht-absorberende watten aan. Handig voor als je grotere hoeveelheid stash hebt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Natte coke

Berichtdoor Virtual » do mei 02, 2013 12:08 am

Ποσειδώνας schreef:
bikerken schreef:Als ik 1 gr koop en dit een nacht bijhoud is deze altijd vochtig en kan dit bijna niet verneden worden. Heeft iemand tips om dit snel droog en hard te krijgen? Alvast bedankt.


Even een minuutje of 5 a 10 onder een warme gloeilamp leggen. Zou er wel bij blijven zitten om te kijken dat het niet gaat verbranden.

MIsschien handige tip: in potjes vitaminepillen zit vaak zo'n heel klein papieren zakje dat vocht uit de lucht onttrekt.
Stop je sealtje in een plastic weedzakje en doe dat er dan bij om vochtig worden te voorkomen.

In andere vita-cans tref je ook wel eens een pluk vocht-absorberende watten aan. Handig voor als je grotere hoeveelheid stash hebt.


Gloeilamp kan helpen maar zo snel gaat die je coke niet verbranden hoor.
Ik doe het anders en zonder risico. Oftewel warm een porselijne bord op in de oven of microgolf en kap je sealtje leeg op dat bord. Wacht dan 5 minuutjes en je kan het perfect fijn kappen.
Ik kap men sealtje meestal leeg op een klein rechthoekig bordje en zet het op de verwarming.
Iig een warm porselijnen bord helpt veel. En zorg ook dat de pasjes die je gebruikt ook proper zijn. Af en toe goed reinigen met dreft helpt veel...
Unity is strength, knowledge is power and attitude is everything!
Een held sterft maar 1 keer , een lafaard sterft zijn hele leven !!
We never really grow up, we only learn how to act in public.
Avatar gebruiker
Virtual
MR.Snow!
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: di okt 18, 2011 8:23 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner