blooddrain schreef:Geen jammer genoeg!
Lµs. D schreef:Wat zijn jullie ervaringen?
Poseidon schreef:blooddrain schreef:Geen jammer genoeg!
De topicstarter ook niet
knolselderij schreef:dat heb ik wel gemist om onze cyber gothic alto skater metalhead te vervelen.
OT: ik vond er niks aan, was puur werken/buffelen
Aaltje schreef:knolselderij schreef:dat heb ik wel gemist om onze cyber gothic alto skater metalhead te vervelen.
Dat buffelde zeker lekker weg of niet?
knolselderij schreef:dat heb ik wel gemist om onze cyber gothic alto skater metalhead te vervelen.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Aaltje schreef:knolselderij schreef:dat heb ik wel gemist om onze cyber gothic alto skater metalhead te vervelen.
Dat buffelde zeker lekker weg of niet?
Lµs. D schreef:knolselderij schreef:dat heb ik wel gemist om onze cyber gothic alto skater metalhead te vervelen.
Ik ben geen gothic, alto, skater of metalhead ='] trouwens, eerder een soort futuristische punk haha, en mensen nemen welke kleding ik leuk vind ook veel te serieus
'tis maar wansmaak, get over it
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten