hansvaak schreef:
Waarom je dat met coke wilt proberen ontgaat me volledig.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Socrates schreef: Ik snapte de link tussen iets 'onverstandigs' en 'Socrates' niet helemaal..
Socrates schreef:Nee ik heb inderdaad jullie advies opgevolgd, was de gehele dag wel slapeloos en zwak maar verder goed kunnen genieten verder. Ik snapte de link tussen iets 'onverstandigs' en 'Socrates' niet helemaal..
Hij heeft het niet gedaan, dus lastig dat te beantwoorden dunkt me.knolselderij schreef:en is het aan te raden? kan me er niks bij voorstellen?
Poseidon schreef:Socrates schreef: Ik snapte de link tussen iets 'onverstandigs' en 'Socrates' niet helemaal..
Nee joh, was niet bedoeld om jou als niet slim neer te zetten maar beroepsdeformatie van mij als filosofiedocent.
Kijk, vermoedelijk zou Socrates nooit dope gebruiken aangezien hij deze realiteit als een afspiegeling vd ware wereld zag. In zijn optiek was alles hier vals & illusionair. Deze 'gevangenschap' tijdelijk ontvluchten met een opgefokte dope als coca zou hij af keuren.
Er is volgens Socrates maar 1 vorm van escapisme om uit deze schaduwwereld weg te komen: de dood. Daarom dronk hij de gifbeker waartoe hij wegens het verpesten vd jeugd veroordeeld werd, gretig leeg. Zijn enige & tevens laatste roes. Daarna afreizen naar het ideeenrijk achter de sterren.
Misschien zou hij een dope die een glimp van het Ware toont aanvaardbaar gevonden hebben. Lsd, 2cb?
Ben je erkentelijk voor deze intrigerende denkstof
Hoop dat je een toffe vakantie gehad hebt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten