Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Pasta achtige coke

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Pasta achtige coke

Berichtdoor annon » za aug 09, 2014 1:13 am

Hello iedereen,

Na (tot een hele tijd geleden) actief geweest te zijn op de .nl, heb ook ik mijn weg naar de .info gevonden. Met de hoop dat er hier net iets minder met een post gelachen wordt en meer opbouwende reacties komen :)

Ik heb vroeger "redelijk wat" coke gesnoven. Heb een jaartje veel gesnoven, goed voor 200 gram en nog veel meer euro's. deze tijd is gelukkig al lang voorbij.

Toch had ik er nog eens zin in, en heb dan ook een van mijn oude contacten gebeld (ik krijg er nog steeds elke maand een nieuwe nr van door, en vroeger was het om de 1-2-3 maand een andere dealer). Dit contact heeft me altijd zeer goede coke gegeven, ik heb eigenlijk nooit iets beters gevonden.

Nu, gisteren kwam ik met mijn grammetje thuis en wou ik het fijn hakken. Bij deze dealer krijg je altijd een harde brok. Gezien het uit Antwerpen komt vermoed ik dat ze er wat lijm doorhalen om zo een brok te bekomen (het is slechts een vermoedde!). De brokken vroeger waren echter makkelijk tot poeder te krijgen door ze plat te drukken met bvb een pasje
De brok van gisteren was echter anders. ik kreeg hem maar niet fijn gehakt, het bleef wat pasta-achtig. Zelfs na enkele minuten te laten drogen kreeg ik het niet fijn, dus heb ik zo maar een lijntje (of 3) gesnoven. Het effect was zeker wat ik verwacht had. Ik heb de rest van de coke over een cd-hoes open gekapt en weggelegd om te laten drogen.

Vandaag is het echter nog steeds een pasta-achtige substantie die niet droogt. Als ik er met een bankkaart over strijk hangt er 1 grote "plaat" pasta aan mijn kaart welke ik er in 1 geheel kan afhalen.

Mijn vraag horen jullie vast al komen: heeft nog iemand dit ooit gezien? en toevallig laten testen? Is dit een vorm dat coke kan aannemen of is er zowieso troep bij gedaan?

Qua effect / gevoel:
- toch een beetje branderig in de neus (voor 10-15sec). Nadien een verdovend gevoel in de keel/neus. Het branderige gevoel blijft zeer zacht aanwezig
- Wel de focus / gedrevenheid / duur van effect van coke, maar ik voel me er precies relaxter door dan ik vroeger had

Ik was zelf aan het denken dat er mogelijk pep bij zit, maar daar ruikt het helemaal niet naar. Het ruikt wel redelijk sterk dus mogelijk is die geur wat verdoezeld?
annon
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za aug 09, 2014 12:56 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Einstein » za aug 09, 2014 1:18 am

Laat het drogen :) Scheelt weer eventuele giftige oplosmiddelen die je binnenkrijgt.
Coca in de vorm van pasta komt op diverse plekken op de wereld vrij veel voor, maar of het hier in de Benelux gemeengoed is weet ik niet. Er hoeft geen speed bij te zitten, het kan eventueel zelfs alleen cocaïne met oplosmiddel zijn, maar in de praktijk is coca hier altijd wel in meer of mindere mate vervuild.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » za aug 09, 2014 7:41 am

Even een bord in de magnetron en dan de shizzle op t hete bord leggen
Daarnaast: Bij twijfel, testen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Poseidon » za aug 09, 2014 12:11 pm

annon schreef:Mijn vraag horen jullie vast al komen: heeft nog iemand dit ooit gezien? en toevallig laten testen? Is dit een vorm dat coke kan aannemen of is er zowieso troep bij gedaan?

Qua effect / gevoel:
- toch een beetje branderig in de neus (voor 10-15sec). Nadien een verdovend gevoel in de keel/neus. Het branderige gevoel blijft zeer zacht aanwezig
- Wel de focus / gedrevenheid / duur van effect van coke, maar ik voel me er precies relaxter door dan ik vroeger had

Het ruikt wel redelijk sterk dus mogelijk is die geur wat verdoezeld?


Altijd moeilijk om enkel uit een beschrijving een oordeel te kunnen vormen maar het lijkt erop dat je eerder goede kwaliteit coca bemachtigd hebt dan troep.
Het betere werk is vaak enigszins smeuig van structuur. Meestal slingeren er hier in huis wat resten rond op tafel en op de grond. Als je die korrels beetpakt, kan je ze zo fijn drukken en blijft de coca aan je vinger plakken.
Tijdens het leggen van lijnen blijft er bij mij altijd spul plakken aan bankpassen, messen etc.
Gelukkig niet zo extreem als in het hier door jou beschreven geval maar het is onmogelijk om de sosa met een bullet te nacken. Snuifbuizen en rietjes zitten ook steevast na korte tijd dichtgekoekt met een plakkerige massa.

Dit is geenszins vreemd aangezien tijdens het productieproces van dit hemelse spul in de aanvangsfase coca~pasta gemaakt wordt door de bladeren van de plant op te lossen in kerosine. Voor een deel kan de sterke lucht die je ruikt door de vliegtuigbrandstof veroorzaakt worden. En door zoutzuur dat in de volgende fase gebruikt wordt om de pasta uit te laten kristaliseren.
Het is goed mogelijk dat je nog niet volledig uitgekristaliseerde pasta gekocht hebt. Die komt veelvuldig de Europeese grenzen binnen. Niks mis mee qua power. Enkel onhandig tijdens de consumptie :grin:
Heb groene, beige en geelachtige pasta in handen gehad. Allemaal zeer krachtig spul.


Cocaine neemt verder in extreme mate vocht op. Goed mogelijk dat dit je sosa opnieuw zo smeuig gemaakt heeft. Gewoon goed drogen dus zoals hierboven beschreven. 0f op een in de vensterbank geplaatste spiegel of metalen plaat waarop de zon schijnt. Onder een sterke gloeilamp kan ook.

Het feit dat je jezelf relaxter onder invloed van dit spul voelt, is een andere indicatie dat het goede kwaliteit betreft. Van goede, niet versneden cocaine hoor je lekker chill te worden. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Trippie » za aug 09, 2014 1:52 pm

annon schreef:Gezien het uit Antwerpen komt vermoed ik dat ze er wat lijm doorhalen om zo een brok te bekomen (het is slechts een vermoedde!).

U wot m8? :mad:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Prototype » za aug 09, 2014 1:57 pm

Mijn coke plakt ook altijd een beetje en die is dik in orde.
Maar je weet het pas zeker als je het getest hebt :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Klimtox » za aug 09, 2014 2:39 pm

Wassen met aceton
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Poseidon » za aug 09, 2014 6:49 pm

Klimtox schreef:Wassen met aceton


Daarmee verwijder je enkel eventueel aanwezige fenacitine.
Een ander berucht versnijdingsmiddel, levamisole, zal met chloroform te lijf gegaan dienen te worden maar hoe dan ook zal er dan opnieuw een kneedbare pasta in het koffiefilter achterblijven. Die zal dan weer gedroogd moeten worden on het snuifbaar te maken. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor annon » ma aug 11, 2014 12:50 am

Poseidon schreef:
annon schreef:Mijn vraag horen jullie vast al komen: heeft nog iemand dit ooit gezien? en toevallig laten testen? Is dit een vorm dat coke kan aannemen of is er zowieso troep bij gedaan?

Qua effect / gevoel:
- toch een beetje branderig in de neus (voor 10-15sec). Nadien een verdovend gevoel in de keel/neus. Het branderige gevoel blijft zeer zacht aanwezig
- Wel de focus / gedrevenheid / duur van effect van coke, maar ik voel me er precies relaxter door dan ik vroeger had

Het ruikt wel redelijk sterk dus mogelijk is die geur wat verdoezeld?


Altijd moeilijk om enkel uit een beschrijving een oordeel te kunnen vormen maar het lijkt erop dat je eerder goede kwaliteit coca bemachtigd hebt dan troep.
Het betere werk is vaak enigszins smeuig van structuur. Meestal slingeren er hier in huis wat resten rond op tafel en op de grond. Als je die korrels beetpakt, kan je ze zo fijn drukken en blijft de coca aan je vinger plakken.

Deze dealer heeft altijd top-notch gehad, dus wellicht wel inderdaad.
Enkel die pasta achtige vorm die maar niet te drogen valt heb ik zelf nooit gezien... De pasta die ik kende was 10min na het openleggen gewoon kurk droog...
Nuja, eergisteren is het op geraakt en buiten weinig te slapen heb ik er helemaal geen kater aan overgehouden. Lijkt me wel OK dus :-)

prototype schreef:Mijn coke plakt ook altijd een beetje en die is dik in orde.
Maar je weet het pas zeker als je het getest hebt :p


Tsja... De enigste drugspreventie dat ze in Belgie kennen zijn drugshonden en boetes....
annon
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za aug 09, 2014 12:56 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » ma aug 11, 2014 3:19 am

Dat is niet waar, in Antwerpen kan je laten testen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Trippie » ma aug 11, 2014 7:45 am

JongGeleerd schreef:Dat is niet waar, in Antwerpen kan je laten testen

Link me up bra.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » ma aug 11, 2014 8:52 am

Grapje, t was Brussel, maar wel België iig :p
drugs/drugs-laten-testen-ook-in-belgie-t49.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Remco » za nov 01, 2014 10:04 am

Mocht hij als nog pasta achtig blijven,los het op in een bakje koffie.iets minder krachtig maar is het geen weggegooid geld.
Remco
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za nov 01, 2014 9:53 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » za nov 01, 2014 2:47 pm

Remco schreef:iets minder krachtig

Could you be so kind to elaborate?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Partypipo » za nov 01, 2014 4:22 pm

JongGeleerd schreef:Grapje, t was Brussel, maar wel België iig :p
drugs/drugs-laten-testen-ook-in-belgie-t49.html

Brussel en Antwerpen liggen ongeveer net zo ver uit elkaar als Amsterdam en Utrecht. Nederland in ieder geval...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor ParadijsVogel » za nov 01, 2014 4:24 pm

JongGeleerd schreef:
Remco schreef:iets minder krachtig

Could you be so kind to elaborate?


Could you be so kind to use your mind? Als je het door je koffie pleurt krijg je het oraal binnen, het lijkt me algemeen bekend dat nasaal gebruik bij coke sterker werkt.

@Pipo, what's your point?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » za nov 01, 2014 4:41 pm

Ohja, sorry, ik had ff amfetamine in m'n hoofd, waar oraal ook wel erg veel wordt gebruikt. Mijn brakke hoofd was er nog niet helemaal bij geloof ik.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Perry » za nov 01, 2014 5:00 pm

Benzo door m'n voorraad heen :P
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Partypipo » za nov 01, 2014 6:57 pm

ParadijsVogel schreef:
JongGeleerd schreef:
Remco schreef:iets minder krachtig

Could you be so kind to elaborate?


Could you be so kind to use your mind? Als je het door je koffie pleurt krijg je het oraal binnen, het lijkt me algemeen bekend dat nasaal gebruik bij coke sterker werkt.

@Pipo, what's your point?

Dat Nederlanders die niet uit Brabant of Limburg komen 0,0 kennis hebben van België.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor snuiver040 » di nov 25, 2014 10:00 pm

sommige coke komt vloeibaar binnen en of pasta achtig. waardoor ze hier nogmaals weer wordt gedroogd, blijbaar droogd jou dealer niet helemaal, omdat het minder ingewicht komt dus minder winstmarge voorje dealer )A'
snuiver040
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: di nov 25, 2014 9:47 pm

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor loena » di nov 10, 2015 7:27 pm

.

Mijn vraag horen jullie vast al komen: heeft nog iemand dit ooit gezien? en toevallig laten testen? Is dit een vorm dat coke kan aannemen of is er zowieso troep bij gedaan?

ik heb dat ook gehad van spul dat ik in utrecht bij een albanees had gekocht .... :puke:

proberen te drogen (microgolf) en het leek meer en meer op lijm dat niet te snijden was :mad:

uiteindelijk in blokjes gesnoven, met hevige hoofdpijn tot gevolg....dan maar weggesmeten :mad: :mad: zonde van die 5g :evil: :evil:
loena
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 11:34 pm

Re: Pasta achtige coke

Berichtdoor Poseidon » di nov 10, 2015 10:56 pm

Waarom is je afbeelding pleitte?

Cocapasta kopen bij Albanezen is smeken om meuk.
Dat haal je bij Antillianen of andere Latino's.

Droog het nooit in de magnetron. Gewoon op de vensterbank in de zon, onder een warme bureaulamp of in een metalen/glazen schaal nadat je hem uit de oven of microwave gehaald hebt.

Echte pasta die uit in kerosine opgeloste cocaladeren bestaat is groenbruin van kleur en kneedbaar als klei. Flippe voor je dat ze je gekloot hebben. Veel Albaneesche criminelen zijn ook notoire vrouwenhandelaren. Beter blijf je uit de buurt van ze mocht je een dame met aangename looks zijn. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron