FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Mdma snuiven gaat even goed hoor. Alleen veel tijd nodig om te kappen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
bloxnix schreef:Had ik nog nooit iets over gelezen
Maar ik geloof wel dat het inderdaad irritant moet zijn om die kristallen te verpulveren tot poeder?
Ivo schreef:het brandt als de tering
duplicity schreef:Persoonlijk vind ik snuiven ook veel fijner
Dakkie schreef:Wordt ook een duur grapje, cocaine in een bommetje...
Dakkie schreef:Nou ben ik nieuwsgierig waarom coke vrijwel altijd gesnoven wordt.
Devil Fish schreef:Dakkie schreef:Nou ben ik nieuwsgierig waarom coke vrijwel altijd gesnoven wordt.
Weleens van basecoke gehoord?
kenobi schreef:Van het weekend maar eens kijken of ik het nog kan....
Tisjeboy schreef:kenobi schreef:Van het weekend maar eens kijken of ik het nog kan....
Kwam er gisteren achter dat ook ik de kunst maar niet verleer!!
duplicity schreef:Mdma snuiven gaat even goed hoor. Alleen veel tijd nodig om te kappen.
Ivo schreef:duplicity schreef:Mdma snuiven gaat even goed hoor. Alleen veel tijd nodig om te kappen.
En het brandt als de tering, heb ik me laten vertellen.
Eko schreef:Elke stof is natuurlijk anders, de ene overleeft al makkelijker het spijsverteringsstelsel dan de andere.
En de ene stof is al pijnlijker in de neus dan de andere. Ik heb ooit 2c-b in poedervorm gesnoven, het had net zo goed chilipoeder kunnen zijn, zo brandde het.
En kristallen crushen, dat moet bij ketamine ook, daar heeft iedereen zijn technieken voor. (Maar voor snuiftechnieken zelf, is er uiteraard al een topic )
Eko schreef:voor snuiftechnieken zelf, is er uiteraard al een topic
Antifa schreef:Cocaine.
Werkt het niet oraal? (of stel ik nu een hele domme vraag?:p )
bloxnix schreef:Had ik nog nooit iets over gelezen
Maar ik geloof wel dat het inderdaad irritant moet zijn om die kristallen te verpulveren tot poeder?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten