FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FuntCase schreef:
Een gozer vertelde me laatst dat SOS een soort coke is, maar dan van restproducten van de cocaplant, en dit ook een lagere straatprijs is.
Klopt dit?
duplicity schreef:Sos is gewoon een synoniem voor coke.
FuntCase schreef:dat SOS een soort coke is, maar dan van restproducten van de cocaplant, en dit ook een lagere straatprijs is.
Poseidon schreef:FuntCase schreef:dat SOS een soort coke is, maar dan van restproducten van de cocaplant, en dit ook een lagere straatprijs is.
Yayo, cocaine, charlie oftewel sosa koop je toch niet op straat? Dat is smeken om rotzooi.
Paco wordt hier niet verhandeld. Dat is iets voor arme sloebers die al halfdood zijn.
Bazooka is cocapasta. Een massa in kerosine opgeloste cocainebladeren. Kom je hier af en toe tegen. Geil spul.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast