Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:En er is natuurlijk ook altijd iets anders dan kopen en verkopen...
verneukeratief schreef:Prostitueren
verneukeratief schreef:Nouja, ik wil er gewoon ff voor waarschuwen. Het is als vrouwtje zijnde heel makkelijk om verslaafd te worden omdat de rekening afgekocht kan worden met inderdaad, het verlenen van seksuele diensten. De mijne is er niet gevoelig voor
missFappie schreef:Maus schreef:En er is natuurlijk ook altijd iets anders dan kopen en verkopen...
Ruilen, stelen, lenen, iets op straat vinden dat van een wagen is gevallen, in natura betalen, gratis krijgen door te smeken of chanteren? Vrienden maken (of iig net doen alsof) die goede dope hebben
Of gewoon geheel onthouding?
Ik moet zeggen dat gewoon kopen me tot nu toe toch het beste is bevallen
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Delilah schreef:Prostitutie voor coke?!!! Omg!
Delilah schreef:Vind ik heel erg voor vrouwen die zich genoodzaakt voelen om dat te doen. Om nog maar te zwijgen over soa's...
Kip schreef:Delilah schreef:Vind ik heel erg voor vrouwen die zich genoodzaakt voelen om dat te doen. Om nog maar te zwijgen over soa's...
Ooit van condoom gehoord?
ik verkrijg al mijn drugs op deze manier en mijn vriendinnen ook. Niet meer dan normaal geloof ik. Ga er toch niet voor betalen
Kip schreef:Delilah schreef:Vind ik heel erg voor vrouwen die zich genoodzaakt voelen om dat te doen. Om nog maar te zwijgen over soa's...
ik verkrijg al mijn drugs op deze manier en mijn vriendinnen ook. Niet meer dan normaal geloof ik. Ga er toch niet voor betalen
missFappie schreef:Kip schreef:Delilah schreef:Vind ik heel erg voor vrouwen die zich genoodzaakt voelen om dat te doen. Om nog maar te zwijgen over soa's...
Bedankt voor de tip! Ik ga zo boodschappen doen maar zit nogal krap bij kas, zou dit ook werken bij de appie heijn?
JongGeleerd schreef:Kip schreef:Delilah schreef:Vind ik heel erg voor vrouwen die zich genoodzaakt voelen om dat te doen. Om nog maar te zwijgen over soa's...
Het leuke is, dat hoewel je dit super sarcastisch bedoelt, het ook goed geïnterpreteerd kan worden als de idioten die zich scheel betalen aan drugs
Kip schreef:JongGeleerd schreef:Kip schreef:Ooit van condoom gehoord?
Het leuke is, dat hoewel je dit super sarcastisch bedoelt, het ook goed geïnterpreteerd kan worden als de idioten die zich scheel betalen aan drugs
Als de idioten die zich scheel betalen aan drugs?
What do u mean
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Spectrum schreef:Heb een paar dealers, met allemaal hun eigen werkwijze.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten