Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

verstopte neus.

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Klimtox » wo maart 05, 2014 7:01 pm

sosxtcwietenzo schreef:En de sos wordt ook in je maag opgenomen, want als ik snuif klapt de sos erin als ut in men neus zit en als het naar men maag gaat klapt hij er nog een x in. En k voel de sos diik nu gebruik voel k kk hard had gwn een buil (0,5 gram) in een lijn opgesnoven (voor sommige is da ni veel mar voor mij wel, heb pas 7 x gebruikt en vat normaal egt kleine lijntjes :p

Baas 8-)
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Aebi » vr maart 07, 2014 3:29 am

Basshoven schreef:Er zit neus in je cocaïne. :grin:

:mrgreen:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: verstopte neus.

Berichtdoor pijnlijke neus » za dec 24, 2016 4:51 am

Ken het verhaal..
Doe het zelf maar enkele maanden en soms ging het er heftig aan toe..
10gr op een 2 dage..

Ma nu na enkele weken nix meer gedaan te hebben heb ik niet het gevoel dat mijn neus beter is..
Regelmatig nam ik nog een lijn een half u of een u voordat ik ging slapen en denk dat dit het erger heeft gemaakt. Restjes die bleve zitten enz..
pijnlijke neus
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do nov 10, 2016 2:34 am

Re: verstopte neus.

Berichtdoor stievie » vr jan 06, 2017 6:00 pm

Hoi. Nieuw hier en zoek eigenlijk iemand die voor mij wat wit kan bieden..

Groeten
stievie
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr jan 06, 2017 5:56 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Perry » vr jan 06, 2017 6:21 pm

stievie schreef:Hoi. Nieuw hier en zoek eigenlijk iemand die voor mij wat wit kan bieden..

Groeten

:wave:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Ivo » vr jan 06, 2017 6:37 pm

stievie schreef:Hoi. Nieuw hier en zoek eigenlijk iemand die voor mij wat wit kan bieden..

Groeten

No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 06, 2017 7:19 pm

stievie schreef:Hoi. Nieuw hier en zoek eigenlijk iemand die voor mij wat wit kan bieden..

Groeten

Ik vind Nieuw eerlijk gezegd best een rare naam.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Kikkerr » za jan 07, 2017 12:00 am

Ga zoeken dan!
hedde hem nog nie terug ,of hoe liek't!
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: verstopte neus.

Berichtdoor PiraatPanda » za jan 07, 2017 2:23 am

Nu ff geen last, heerlijke sos

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Kikkerr » za jan 07, 2017 2:47 am

missPanda schreef:Nu ff geen last, heerlijke sos

ik wil ook, had laats ook geen last, had gevraagd voor niet zulke harde en het tot poeier vermalen en kleine lijntjes en shepjes zo'n potje is echt nice,

Plus me neus had een goede dag, maar vooral heeeel fijn hakken met een razor blade, en niet van die dikke lijnen nemen dus.

ach ja zal wel wat lusten maar de NOS heeft me bang gemaakt voor ijzel en shit :para: , en het komt mijn bankaccount niet ten goeden.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Delilah » ma mei 01, 2017 5:09 pm

Waarom doet je neus zo pijn (en voelt uitgedroogd) na een paar lijntjes?
Delilah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: ma jan 23, 2017 3:21 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor PiraatPanda » ma mei 01, 2017 6:10 pm

Delilah schreef:Waarom doet je neus zo pijn (en voelt uitgedroogd) na een paar lijntjes?


Cocaïne (speed ook wel denk ik?) vernauwt de bloedvaten in je neus, waardoor het weefsel minder voedingsstoffen (zuurstof etc) krijgt. En al die goedjes tasten het slijmvlies in je neus aan

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma mei 01, 2017 7:00 pm

missFappie schreef:Cocaïne (speed ook wel denk ik?) vernauwt de bloedvaten in je neus, waardoor het weefsel minder voedingsstoffen (zuurstof etc) krijgt. En al die goedjes tasten het slijmvlies in je neus aan


Jep, ook amfetamine is vaatvernauwend. Jarenlang was benzedrine (een merknaam voor amfetamine) te koop in neussprays omdat het een gezwollen neusslijmvlies deed slinken en zo een verstopte neus verhielp.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Delilah » za jun 03, 2017 4:39 pm

Beetje hetzelfde probleem. Wat doe je als je neus droog is tijdens het snuiven? Neusspray tussendoor?
Delilah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: ma jan 23, 2017 3:21 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Poseidon » za jun 03, 2017 5:23 pm

Gewoon wat water i n spuiten met een hervulbaar neusspray-flesje of een druppeltje erin met een pipet.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Delilah » za jun 03, 2017 6:34 pm

Thnx!
Delilah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: ma jan 23, 2017 3:21 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor DamnFine69 » wo jun 07, 2017 12:18 am

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk...

De oplossing tegen oa een verstopte neus is.... *trommelgeroffel* een neusspray maken.

Men neemt een flesje neusspray a 15 ml en doet hier 0.5 gram matreaal en 2 ml wodka in. Behalve dat je geen verstopte neus krijgt sta je de volgende dag ook niet als een voetballer onder de douche/op je werk/op school of waar dan ook de korsten uit je neus te blazen.

In mijn ervaring word het beter opgenomen, doe je langer met je matreaal, geen last van een verstopte neus/korsten, heb je minder nodig in vergelijking met een lijntje, het is minder opvallend en sta je niet te kloten met sleutjes, pasjes, opgerolde bankbiljetten of whatsoever.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Delilah » do jun 29, 2017 2:11 pm

Ik lees vaak dat je neus spoelen met water na elke snuif c helpt tegen neusverstopping. Nu de vraag: doe je dat meteen na je snuif? Spoel je dan niet de net opgesnoven c eruit? Iemand een idee? Geen onzin pls
Delilah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: ma jan 23, 2017 3:21 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor PiraatPanda » do jun 29, 2017 2:50 pm

Je raakt gewend aan die bittere smaak achterin je keel :#:

Neem gewoon een smintje ofzo

Delilah schreef:Ik lees vaak dat je neus spoelen met water na elke snuif c helpt tegen neusverstopping. Nu de vraag: doe je dat meteen na je snuif? Spoel je dan niet de net opgesnoven c eruit? Iemand een idee? Geen onzin pls


Ik heb een aantal keer m'n neus naderhand 'gespoeld' door water op te snuiven. Ook sprays geprobeerd. Mijn neus slijmvlies raakt daar alleen maar geïrriteerd van. Had geen enkel positief effect bij mij
Laatst bijgewerkt door PiraatPanda op do jun 29, 2017 2:55 pm, in totaal 3 keer bewerkt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Spectrum » do jun 29, 2017 2:51 pm

Ik gebruik zelf tussendoor een zoutwater neusspray om alles een beetje open te houden. Meestal spray ik voor m'n eerste lijn omdat m'n neus vaak nogal droog is. De eerste paar lijnen is het bij mij vaak niet echt nodig om tussendoor te sprayen omdat alles dan nog wel open is. Wanneer ik merk dat het wat meer dicht begint te zitten, spray ik tussendoor, maar niet direct na een lijn.
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Delilah » do jun 29, 2017 3:04 pm

Thnx!
Delilah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: ma jan 23, 2017 3:21 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Poseidon » do jun 29, 2017 3:29 pm

Hij gaat het beste open door er weer nieuwe coca in te strooien maar dat is snel de weg naar een hevige afhankelijkheidsrelatie met dat spul.

Otrivin neussprays helpen goed maar slopen je neusslijmvlies dus een echt goede remedie zou ik niet weten.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: verstopte neus.

Berichtdoor K_Bernardt » za aug 05, 2017 2:45 am

enige grote nadeel toch aan coke, het gekloot met je neus.
K_Bernardt
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do aug 03, 2017 7:40 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor PiraatPanda » za aug 05, 2017 4:48 am

K_Bernardt schreef:enige grote nadeel toch aan coke, het gekloot met je neus.


Ja idd.. in t ziekenhuis zie ik wel eens een la met infuusjes liggen. Maar natuurlijk beheers ik me want IV is dus echt het begin van het einde :| (melodie van dodenmars)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Poseidon » za aug 05, 2017 5:55 am

shortie schreef:Ik heb elke keer last van een echt extreem verstopte neus daags nadien.
Maar niet gewoon zoals bij een verkoudheid ... 't is echt precies of er een betonblok in mijn neusgat(en) zit.

Neusspray helpt niet. Zout water snuiven ook niet, aangezien snuiven gewoon onmogelijk is met zo'n heftige verstopping.

Iemand een oplossing daarvoor?

Meestal is 't gewoon uitzieken (nen dag of 3), maar da's ook niet echt ideaal. :-)



Vraag jr jelf of het coca was en/of het fijn genoeg gecrusht was folks.
Heb hier zelden last. Ja. tussen ladinge uit Bolivia tref je zelden dit soort áan.heb ik van horen źe ggen
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Poseidon » za aug 05, 2017 6:39 am

missFappie schreef:
K_Bernardt schreef:enige grote nadeel toch aan coke, het gekloot met je neus.


Ja idd.. in t ziekenhuis zie ik wel eens een la met infuusjes liggen. Maar natuurlijk beheers ik me want IV is dus echt het begin van het einde :| (melodie van dodenmars)


Leuk Fappy je had ze toch vöor mijn gezworen vriend en ik kalt können stellen?
Wijn houden wel van een Latina~blowjob I.V.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: verstopte neus.

Berichtdoor PiraatPanda » za aug 05, 2017 7:15 am

Poseidon schreef:Wijn houden wel van een Latina~blowjob I.V.


:lol: :mrgreen: :kleuter:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Spectrum » zo aug 06, 2017 8:56 am

Ik had vannacht ook weer heel erg last van een verstopte neus, zelfde als vorige keer. Sprayen tussendoor hielp ook gewoon niet, terwijl dat er normaal wel voor zorgt dat ik nergens last van heb. Nu begint het weer open te gaan, maar m'n neus is gewoon kapot van binnen. Als ik m'n neus snuit, zit er erg veel bloed bij, net als bij de keer hiervoor. Laatste twee keer was het wel ook andere coke dan voorheen. Hele sterke benzinegeur en heel moeilijk fijn te krijgen, bijna als klei. Na een halfuur hakken, vond ik het wel mooi geweest en heb ik de korrels die ik niet klein kreeg maar voor lief genomen. Zou dat de reden zijn waarom alles zo dicht zit en er ook veel bloed bij zit? Is het überhaupt mogelijk dat korrels zoveel schade aanrichten?
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: verstopte neus.

Berichtdoor K_Bernardt » wo aug 09, 2017 5:55 pm

Spectrum schreef:Ik had vannacht ook weer heel erg last van een verstopte neus, zelfde als vorige keer. Sprayen tussendoor hielp ook gewoon niet, terwijl dat er normaal wel voor zorgt dat ik nergens last van heb. Nu begint het weer open te gaan, maar m'n neus is gewoon kapot van binnen. Als ik m'n neus snuit, zit er erg veel bloed bij, net als bij de keer hiervoor. Laatste twee keer was het wel ook andere coke dan voorheen. Hele sterke benzinegeur en heel moeilijk fijn te krijgen, bijna als klei. Na een halfuur hakken, vond ik het wel mooi geweest en heb ik de korrels die ik niet klein kreeg maar voor lief genomen. Zou dat de reden zijn waarom alles zo dicht zit en er ook veel bloed bij zit? Is het überhaupt mogelijk dat korrels zoveel schade aanrichten?



af en toe je neus wat rust gunnen makker :mrgreen:
K_Bernardt
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do aug 03, 2017 7:40 pm

Re: verstopte neus.

Berichtdoor Spectrum » wo aug 09, 2017 7:57 pm

Dat is natuurlijk ook een (minder leuke) optie :lol:
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner