Druks schreef:Geen idee. Laat het testen.
Vinz schreef:Die betrouwbare bronnen zijn nooit betrouwbaar, gewoon laten testen. Vind zelf speed ook veel beter, dus waarom dan geen speed halen?
cocaina schreef:Vinz schreef:Die betrouwbare bronnen zijn nooit betrouwbaar, gewoon laten testen. Vind zelf speed ook veel beter, dus waarom dan geen speed halen?
Ja man volgende keer word speed sowieso, speed ga ik zoo lekker op alleen die dagen erna vind ik wel erg kut daarom wou ik overstappen op coke.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Vinz schreef:cocaina schreef:Vinz schreef:Die betrouwbare bronnen zijn nooit betrouwbaar, gewoon laten testen. Vind zelf speed ook veel beter, dus waarom dan geen speed halen?
Ja man volgende keer word speed sowieso, speed ga ik zoo lekker op alleen die dagen erna vind ik wel erg kut daarom wou ik overstappen op coke.
Dure overstap ja, je zou ook minder speed kunnen nemen? Of gewoon volgende keer wel coke laten testen, weet je gelijk hoe goed die betrouwbare bronnen te vertrouwen zijn Geen verkeerde investering lijk me!
Accountz0r schreef:Hee Vinnie heeft een tweelingbroer.
cocaina schreef:voelt wel effe lekker alsof me voortanden eruit vallen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:cocaina schreef:voelt wel effe lekker alsof me voortanden eruit vallen
Smaken verschillen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten